jemaha

Trådstartare
kan mina kissar göra hur som helst & var som helst!! Hanfatet är ju tex en utmärkt plats att vila sig i. Jättebra om man skulle bli törstig! De andra herrarna håller sig på mattan. En till! Ni kan väl bortse från den något för runda magen, han vet om det och har påbörjat bantning och köpt årskort på gymmet :cool:!
 
ehhh,kalla det vad du vill...jag har ingen aning. :pmen fin var den . :D :love:
 
Haha min två kattungar sover gärna tillsammans i handfatet, de är sååå gulliga. Annan favorit är att ligga och "tissa" på min ettåriga kastrerade hankatt som gladeligen ställer upp som amma...Dom snor i hop en tuss hår och sedan tissar dom på. Tilläggas kan att alla tre kurrar så det låter som en hel maskin.... :rofl:
 
Korsning birma/bondkatt. Han och "tjockisen" är bröder. Inte så lika dock. :D Småttingarna är "kusiner" med varandra.
 
söt den var i färgen ,har du ingen helbild så man ser lite bättre? :p
 
Det gör mina oxå, på han som ligger i handfatet! Han brukar vara alldeles blöt på magen när de är klara!! :D Haha, nu började de bara för att vi pratade om det! :rofl:
 
Mörkt maskad? Han är tydligare färgad i ansiktet på ena bilden, ser ut som din Sparv i mörkare version. Och så med blå ögon och den lite ljusare teckningen på kroppen. Tonkanesmaskad? Burmamaskad?
 
Javisst, gör det! Kan absolut ingenting om färger och teckningar, kan ju vara kul att veta om hans färg/teckning heter nåt särskilt! :)
 
Skönt att höra att det är flera med tissbehov, trodde ett tag att mina var lagd åt fel håll :crazy:.
Fast jag kom ju på att kattungarna är en av varje kön.....
 
Att mina håller på tror jag beror på att de är tagna från mamman för tidigt. Svantes, den gula, mamma dog när han var 8,5 v, och Ozzy skulle de avliva när han var 9v. Jag var ju tvungen att offra mig! :angel: :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min kisse, sibirisk Kastrerad hane 1,5 år, har aldrig haft problem att åka bil. Haft samma bur sen vi hämtade honom från uppfödaren och...
Svar
8
· Visningar
945
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp