Spännande hus till salu - del 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

Haha, vilket roligt hus!
Jag gillar framförallt läder-lapparna som agerar handtag överallt.
 
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

Så vackert hus! Det andas varsamhet mot naturen. Jag hade dock valt att måla träytorna vita om jag kunnat köpa det huset.
 
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

haha.. vilket märkligt hus!
Jag tycker huset är lite roligt..oh ajg tycker det är kul när folk följer sina egna ideer och skapar det som de vill ha.
Men själv skulle jag aldrig stå ut..
Tycker plywood är vidrigt..
 
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

Wow vilket hus.
Men vad tänkte de på när de satte läderremmarna som skåpshandtag i köket? Ska man aldrig få vara kladdig om händerna i det köket?
 
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

kl

Något typ av generationsboende, inte så anmärkningsvärt fult/spännande, föränn vi kommer till bilden på statyn (?!). Eller vad det nu är.

http://objekt.fastighetsbyran.se/?objektGID=OBJ2040_1321680977&source=hemnet&images=1
10349735.jpg
 
Sv: Spännande hus till salu - del 2!

:D Va har inte alla skolor det? ;) Skämt å sido så tror jag snarast att det handlar om isolering vid sjukdom, alltså för att inte smitta ner de andra. Det har ju varit internat för barn med tuberkulos och svår astma, och då kan jag tänka mig att man är rätt noggrann vid sjukdomar. Sen hade det visst även varit skola för barn med npf diagnoser och då hoppas jag verkligen att isoleringen inte användes... :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 451
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 181
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
169 890
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår var första kvällen hemma och jag noterade hur tidigt det blev mörkt på kvällen. Det var förvisso äkta skitväder ute men jag gjorde...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp