Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
En gigantisk skalbagge :nailbiting:! Undrar varför det står att fastigheten i princip saknar driftskostnad, eftersom den inte är ansluten till elnät, vatten eller avlopp? Det finns ju i alla fall eluttag och en massa lösa sladdar i byggnaden. Var kommer den elen ifrån? Har de någon typ av dieselaggregat eller liknande, så tillkommer i alla fall driften av den, men något sådant nämns inte.
 
En gigantisk skalbagge :nailbiting:! Undrar varför det står att fastigheten i princip saknar driftskostnad, eftersom den inte är ansluten till elnät, vatten eller avlopp? Det finns ju i alla fall eluttag och en massa lösa sladdar i byggnaden. Var kommer den elen ifrån? Har de någon typ av dieselaggregat eller liknande, så tillkommer i alla fall driften av den, men något sådant nämns inte.
Jag såg då minst en solcellspanel :)
 
Detta är ju så häftigt. Inrett med känsla men heeelt crazy.
https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/Objekt/?source=Hemnet&objektID=2204302
1579279828093.png
 
Tapeterna är inte mitt största bekymmer här. Tyckte att huset såg riktigt trevligt ut :up: !

Däremot såg det ju OUTHÄRDLIGT kallt ut på bilderna, samt att det verkar som om huset ligger fruktansvärt öde (och då tycker jag ändå om att ha en bra bit till grannar) :nailbiting: .
Detta är i "mina trakter". Fruktansvärt kallt beror väl på vad man jämför med, men ja, det är Norrland :laugh: det är typ fem mil till stan, kanske 1-2 mil till samhället. Inte så öde? Eller? :D
 
Tapeterna är inte mitt största bekymmer här. Tyckte att huset såg riktigt trevligt ut :up: !

Däremot såg det ju OUTHÄRDLIGT kallt ut på bilderna, samt att det verkar som om huset ligger fruktansvärt öde (och då tycker jag ändå om att ha en bra bit till grannar) :nailbiting: .

Klimatet uppe där är underbart, -20 är inte alls farligt eftersom det är torr kyla. Grannar är jag inte så intresserad av ändå :p
 
Detta är i "mina trakter". Fruktansvärt kallt beror väl på vad man jämför med, men ja, det är Norrland :laugh: det är typ fem mil till stan, kanske 1-2 mil till samhället. Inte så öde? Eller? :D
Nä. Det är ungefär lika långt som jag har till närmsta större stad och tätort :) . Jag reagerade bara på att drönarfotona får det att se ut som om huset ligger VÄLDIGT ensligt.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 117
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 243
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 518
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp