Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, vem vill inte ha en champagnegrotta känner jag? :D Det hör man ju bara på namnet
Verkligen! Det är nästan värt 16 miljoner bara för det! Jag läste en artikel i Sydsvenskan om huset och dess nuvarande ägare, som är barnbarnsbarn till den som lät få huset byggt, och där berättade hon att hon brukade ha sina barnkalas i champagnegrottan när hon var liten. Vilken uppväxt! :laugh:
 
Och det här är spännande. Dom vill ha rejält betalt. Ett rart litet sommarhus. Negativt; Det ligger precis bredvid en vältrafikerad väg, har ett ruttet utedass och en rejäl häck med parkslide.
Annars går fritidshusen i omgivningen för hyfsade summor men det ska bli intressant och se vad någon turist vill betala för detta.
Jag har verkligen ingen aning.
https://www.hemnet.se/bostad/fritid...-toreboda-kommun-halna-sandstugan-19-16951417

Då har vi olika uppfattningar vad som är rejält betalt :o
Det är ju bara att sätta in en torrtoa av något slag och ett uthus är ju lätt att sätta upp.
 
Och det här är spännande. Dom vill ha rejält betalt. Ett rart litet sommarhus. Negativt; Det ligger precis bredvid en vältrafikerad väg, har ett ruttet utedass och en rejäl häck med parkslide.
Annars går fritidshusen i omgivningen för hyfsade summor men det ska bli intressant och se vad någon turist vill betala för detta.
Jag har verkligen ingen aning.
https://www.hemnet.se/bostad/fritid...-toreboda-kommun-halna-sandstugan-19-16951417
Men det är ju skitbilligt för det huset och all mark. 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 463
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 270
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 551
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp