Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Påminner om husen i en ungersk semesterby som jag besökte i början av 80-talet .... Mäklaren är i a f ärlig med att det är annorlunda. Undrar om det är några begränsningar i byggreglerna som är orsaken till utformningen? Ganska smarta lösningar för liten yta, men risk att det är varmt på loftet.
 
Badrummet med hästen var riktigt snyggt med kombinationen av färgerna. Och sen gillar jag alla rosa detaljer och väggarna.
Isbjörnarna hade man däremot gärna kunnat kasta ut :laugh:
 
https://www.svenskfast.se/bostadsratt/sodermanland/strangnas/mariefred/mariefred/storgatan-2b/308222?utm_source=facebook&utm_campaign=smart&utm_medium=cpc&utm_term=211553+SMR210600004&fbclid=IwAR06E2E2wxupUBoCLg9sspakGO0I4DsOd336qaBnEJ74aWuz-Vf6LB3P-Oc

Om man nu vill bo modernt, varför flyttar man inte in i ett nybyggt hus då istället för att blåsa ut ett från 1800- talet? 🤔🙈

Jag hoppas nya ägaren inte åker på att återställa fasaden..
Undrar hur det såg ut inuti, innan allt blev beige, vitt och neutralt.... :(
 
https://www.svenskfast.se/bostadsratt/sodermanland/strangnas/mariefred/mariefred/storgatan-2b/308222?utm_source=facebook&utm_campaign=smart&utm_medium=cpc&utm_term=211553+SMR210600004&fbclid=IwAR06E2E2wxupUBoCLg9sspakGO0I4DsOd336qaBnEJ74aWuz-Vf6LB3P-Oc

Om man nu vill bo modernt, varför flyttar man inte in i ett nybyggt hus då istället för att blåsa ut ett från 1800- talet? 🤔🙈

Jag hoppas nya ägaren inte åker på att återställa fasaden..
Jag förstår verkligen inte fenomenet. Respektlöst.
 
https://www.svenskfast.se/bostadsratt/sodermanland/strangnas/mariefred/mariefred/storgatan-2b/308222?utm_source=facebook&utm_campaign=smart&utm_medium=cpc&utm_term=211553+SMR210600004&fbclid=IwAR06E2E2wxupUBoCLg9sspakGO0I4DsOd336qaBnEJ74aWuz-Vf6LB3P-Oc

Om man nu vill bo modernt, varför flyttar man inte in i ett nybyggt hus då istället för att blåsa ut ett från 1800- talet? 🤔🙈

Jag hoppas nya ägaren inte åker på att återställa fasaden..

Fasaden? Detta verkar ju vara den enda som har någotsånär ursprunglig fasad? Den är ju timrad, verkar ju som att övriga spikat plank på sina snarare... Är ju en BR tackolov så det borde falla på föreningen såna ingrepp.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 291
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 259
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 994
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 543
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp