Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.blocket.se/annons/jonko...du_alskar_det_ar_ett_unikt_tillfalle/97079249

Förutom att det var enormt optimistiskt prissatt så är jag tveksam om jag alls skulle vilja köpa något där jakträtt inte riktigt framgår, säljaren inte riktigt har orkat ta reda på hur mycket mark det är och dessutom är en drullputte som älskar alla 😅
Men jisses vilken annons :rofl: Gissar man inte blir aktuell som köpare om man vill säga upp hyresgästerna eller dylikt 😅 och hon som har hästar, finns det ett riktigt stall och ridbana eller är det nån variant av boxar i ladan/lösdrift :confused: och jakträtten håller jag med om, klart man vill veta det ingår!

Men gården i sig verkar jättemysig det lilla man ser :love:
 
https://www.blocket.se/annons/jonko...du_alskar_det_ar_ett_unikt_tillfalle/97079249

Förutom att det var enormt optimistiskt prissatt så är jag tveksam om jag alls skulle vilja köpa något där jakträtt inte riktigt framgår, säljaren inte riktigt har orkat ta reda på hur mycket mark det är och dessutom är en drullputte som älskar alla 😅

Särskrivning och obefintlig grammatik is strong in this one :meh:

Plus att första bilden ser ut att vara fotad från en skärm :rofl:
 
Idag på lunchen pratades det hus. En kollega frågade oss andra vad vi tyckte om ett hus som en vän övervägde att bjuda på.
Svaret var unisont... spring åt andra hållet. :crazy:
https://www.hemnet.se/bostad/villa-105m2-molndals-kommun-norra-barnsjovagen-22-17857075

Har kollegan ens läst vad som står att taket är utdömt och ruttet och att det i vissa delar är risk för personskada då innertaket bågnar nedåt och riskerar att rasa in 🥴🥴🥴
Hur kan ett hus bli så ruttet på 30år att det blir utdömt 🥴🥴🥴🥴
 
Har kollegan ens läst vad som står att taket är utdömt och ruttet och att det i vissa delar är risk för personskada då innertaket bågnar nedåt och riskerar att rasa in 🥴🥴🥴
Hur kan ett hus bli så ruttet på 30år att det blir utdömt 🥴🥴🥴🥴
Det går fort att förstöra ett hus genom olämpligt ingrepp som sedan ignoreras trots uppenbar skadetecken. 2 år, dvs med mellanliggande regnig höst och vinter räcker finfint.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 683
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 810
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 298
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 017
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp