Usch, nej, det har aldrig tilltalat mig. Inte pga att det har varit en kyrka utan pga alldeles för högt i tak. De kyrkor (inklusive denna) som jag sett omgjorda har aldrig känts mysiga. Det är liksom RAKA motsatsen till mitt lilla torp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, nej, det har aldrig tilltalat mig. Inte pga att det har varit en kyrka utan pga alldeles för högt i tak. De kyrkor (inklusive denna) som jag sett omgjorda har aldrig känts mysiga. Det är liksom RAKA motsatsen till mitt lilla torp...
Takhöjden har jag absolut inga problem med. Jag vill ha högt i tak (och har 5 m i tak i halva huset). Jag har istället svårt för trånga rum och låga tak.Usch, nej, det har aldrig tilltalat mig. Inte pga att det har varit en kyrka utan pga alldeles för högt i tak. De kyrkor (inklusive denna) som jag sett omgjorda har aldrig känts mysiga. Det är liksom RAKA motsatsen till mitt lilla torp...![]()
Ja, jag gillar också huset, håller verkligen med om köket och har ett par till funderingar:Tyckte detta huset var väldigt fint
Dock ett otroligt märkligt planerat kök. I princip noll arbetsyta förutom bänkskivebiten på väggen med innerdörren. Som är långt ifrån diskho, spis och kyl![]()
Jag hade så gärna gjort det arbetet själv. Drägglade för nåt år sen över en annan kyrka men den var inte omgjord till bostad ännu och jag hade sååå mycket planer
Utsikten är magisk. Och vissa saker jättefina som du säger.Jag hade så gärna gjort det arbetet själv. Drägglade för nåt år sen över en annan kyrka men den var inte omgjord till bostad ännu och jag hade sååå mycket planer
Vissa saker gillar jag i denna, andra gillar jag mindre. Jag hade absolut kunnat tänka mig att köpa den om jag hade pengarna.
Ingen aning. Har inte sett programmet men vet att det var ute till salu för några år sen.Var inte den här med i Husdrömmar? Kökslösningen känns bekant.
Många frågor, få svarJa, jag gillar också huset, håller verkligen med om köket och har ett par till funderingar:
I allrummet på övervåningen skymtar en kamin av något slag. Varför ingen bild på den???
Och varför står den fina stolen i tvättrummet???
Det har varit med i "Vem bor här?".Var inte den här med i Husdrömmar? Kökslösningen känns bekant.
En preppare som har byggt sig ett skyddsrum kanskeHittade en bild!
Visa bifogad fil 173565
Besiktningsmannen hade inte en aning om vad det var, han hade inte fått/kunnat gå in stod det i protokollet.
Jag är så nyfiken nu!
Börjar ju undra! Finns även en "påbörjad markkonstruktion med okänt syfte".En preppare som har byggt sig ett skyddsrum kanske?
Köp!Hittade en bild!
Visa bifogad fil 173565
Besiktningsmannen hade inte en aning om vad det var, han hade inte fått/kunnat gå in stod det i protokollet.
Jag är så nyfiken nu!
Eftersom han inte fick gå in så får jag direkt Fritzl vibbarHittade en bild!
Visa bifogad fil 173565
Jag är så nyfiken nu!
Liiite för dyrt för min smak
SÅ märkligtHar ni någonsin sett en... Eh... Charlie Chaplin-annons?
https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-5rum-linnestaden-goteborgs-kommun-nordhemsgatan-67b-21604622
Har ni någonsin sett en... Eh... Charlie Chaplin-annons?
https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-5rum-linnestaden-goteborgs-kommun-nordhemsgatan-67b-21604622
Dock hade de inte behövt göra bilderna svartvita...*ännu en sönderrenoverad sekelskifteslägenhet*