Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Bukefalos 30 år!

Jag tycker skicket ser okej ut, men jag hoppas någon köper det och målar träet med linoljefärg istället så att det åldras finare i fortsättningen 😊
Fasaden är väl slamfärg? Jag tyckte att det var svårt att avgöra skick på gaveln som såg ut att ha behövt färg rätt länge. Sedan undrar jag om det rostiga plåttaket. Också svårt att avgöra skick på det.

Fasaden är väl slamfärg? Jag tyckte att det var svårt att avgöra skick på gaveln som såg ut att ha behövt färg rätt länge. Sedan undrar jag om det rostiga plåttaket. Också svårt att avgöra skick på det.
Ja fasaden är såklart slamfärg, trodde du menade där inne 😊
Men ja, såklart omöjligt att avgöra skick på bilder. Men tycker mig inte se några stora skador någonstans. Byta eventuella brädor på gaveln är ju inget avancerat om det skulle behövas och plåttak kan man måla 🙂

Ja fasaden är såklart slamfärg, trodde du menade där inne 😊
Men ja, såklart omöjligt att avgöra skick på bilder. Men tycker mig inte se några stora skador någonstans. Byta eventuella brädor på gaveln är ju inget avancerat om det skulle behövas och plåttak kan man måla 🙂
Jag menade inte att rosten i sig var ett problem för utseendet. Utan jag menar i vilket funktionellt skick ett till synes äldre rostigt plåttak är i.

yikes

Kunde de som homestyleat tvingat på dom en färglad blomma eller en duk eller nästan vad som helst.

Men - flyttar man in ett bohag med möbler i lite mer normala nyanser så kommer man nog inte tänka på att huset är så svartvitt.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Hönstråden del III
  • Lämplig kattras?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka