Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Bukefalos 30 år!

1,5-plansvilla med en boarea om 67 kvm enligt taxeringsuppgifter, fördelat på 6 rum och kök.

6 rum och kök, fördelat på 67 kvm? O_o
🤪

Fast jag tycker att detta är läskigare:
Fastigheten omfattas av ett pågående tillsynsärende hos kommunen avseende en byggnad i mycket dåligt skick. Nuvarande ägare har lämnat in en renoveringsplan.Om renovering ej är möjligt kan rivning komma att krävas enligt myndighetsbeslut. Köparen övertar ansvaret för den fortsatta hanteringen.Byggnaden har rasrisk och bör säkras, exempelvis genom inhägnad.

Hur man än gör med fastigheten lär det bli SVINDYRT!!

🤪

Fast jag tycker att detta är läskigare:
Fastigheten omfattas av ett pågående tillsynsärende hos kommunen avseende en byggnad i mycket dåligt skick. Nuvarande ägare har lämnat in en renoveringsplan.Om renovering ej är möjligt kan rivning komma att krävas enligt myndighetsbeslut. Köparen övertar ansvaret för den fortsatta hanteringen.Byggnaden har rasrisk och bör säkras, exempelvis genom inhägnad.

Hur man än gör med fastigheten lär det bli SVINDYRT!!
Priset är å andra sidan satt därefter.

Finns den här med i tråden ännu:
Gladelunds Gård - Residence Christie’s https://share.google/9sJsQG7DAdCxzZt6j
Tycker den är en solklar deltagare! Mäklarens skrivna beskrivning är lite som en dikt, hen tycks ha njutit över att få sväva ut i målande beskrivningar. 😁

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om stället dock. Jag personligen tycker det är plottrigt i inredningen bitvis och jag har svårt att se att jag skulle kunna göra det till "hemma" som det ser ut nu.

Men intressant är det!

Tycker den är en solklar deltagare! Mäklarens skrivna beskrivning är lite som en dikt, hen tycks ha njutit över att få sväva ut i målande beskrivningar. 😁

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om stället dock. Jag personligen tycker det är plottrigt i inredningen bitvis och jag har svårt att se att jag skulle kunna göra det till "hemma" som det ser ut nu.

Men intressant är det!
Det var väldigt olika inredning i de olika husen kändes det som. Jag tror absolut att det skulle gå att trivas där, men inte på min lön gissar jag :D

Men intressant är det!
Väldigt plottrigt, ger inget vidare intryck på mig faktiskt.

1,5-plansvilla med en boarea om 67 kvm enligt taxeringsuppgifter, fördelat på 6 rum och kök.

6 rum och kök, fördelat på 67 kvm? O_o
Det verkar vara ett fd gästgiveri med gårdsbyggnad, så att taxeringen säger 67 kvm boarea plus 68 kvm biarea, tot 135 kvm, har kanske mer med taxeringen att göra än hur areorna disponeras i verkligheten idag :)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka