Sv: Spår/fika träff göteborg
Min käre make påminde mig om att Bergsjön liksom är på ett berg som man kan köra runt i båda riktningar. Så i rondellen vid Bergsjön C/rymdtorget jag skrev ovan kan man svänga HÖGER oxå och det är BETYDLIGT närmare! Då svänger du alltså höger, över ett gupp/busshållplats och vänster i nästa rondell. Bara rakt fram max 1 km ca... och direkt efter pyttelilla övergångsstället HÖGER istället in till Gersåhallen
Vet ej om jag beskriver bäst men om du kommer från Partille C kör mot UTBY/BERGSJÖN oxh precis efter gbgsgränsen skylten ( innan jet stationen ) och kör upp höger uppför backen och i rondellen vid rymdtorget/Bergsjön C kör du vänster och bara rakt i några få km. Efter en Q8 mack på höger sida kör du höger i rondellen och förbi Lidl på höger sida några 100 m efter du svängt av från rondellen. Där efter lidl ganska direkt kör du in vänster in mot geråshallen. Strax innan rödljusen. Kommer in på en bred grusväg/grusplan och parkerar nära huset på P-plats gratis. Är det fullt kanske några som tränar så parkera på grusplanen innan.
Min käre make påminde mig om att Bergsjön liksom är på ett berg som man kan köra runt i båda riktningar. Så i rondellen vid Bergsjön C/rymdtorget jag skrev ovan kan man svänga HÖGER oxå och det är BETYDLIGT närmare! Då svänger du alltså höger, över ett gupp/busshållplats och vänster i nästa rondell. Bara rakt fram max 1 km ca... och direkt efter pyttelilla övergångsstället HÖGER istället in till Gersåhallen

Senast ändrad: