Sv: Spartråden
Det där med nedtrappning lät bra! Jag behöver shoppa mindre. Jag shoppar för mycket. Jag tycker ju att jag har råd men planen är ju att inte behöva ta pengar från sparkontot så då har jag INTE råd. Vovve har dessutom varit sjuk och kostat oss sisådär 10 k, suck. Har verkligen inget jag behöver köpa men man shoppar ju ändå! =(
Så det där med nedtrappning ska jag försöka mig på. Samt att om jag nu ska shoppa något, så måste jag vänta typ tills samma vecka csn kommer eller så med att köpa det.

då kanske man inte vill ha det längre..
Jag internetshoppar mest..borde spärra alla shoppingsidor :P För visst, jag tycker inte att det finns några kläder i garderoben jag kan ha, men, jag har två proppfulla garderober! Visserligen är det MESTA för litet, men jag kan ändå få ihop ett par outfits som jag fortfarande kommer i. Och jag pluggar mestadels hemifrån. Går aldrig ut på krogen. Så hur många outfits behöver man då egentligen? Nä, jag ska rensa min garderob, se om det är något jag kan sälja. Och försöka hålla mig ifrån att shoppa kläder åteminstone tills jag gått ned i vikt. När kläderna är för stora, då kan jag få köpa något igen!
Det där en in-en ut borde man ju hålla sig till egentligen..
Ja nu blev det både knapplån och babbel och lite svar till dig är märker jag, haha!