Speciella söta kattnamn?

Sv: Speciella söta kattnamn?

Grannens katt heter Gramse, efter Bumbibjörnarna. En annans grannes katt heter Buster.

Mamman till våran katt heter Strecket (hon är kolande svart med två vita streck under ögat) och broderna till våran (kullen efter) heter Zodiak efter att i flera månader kallats Kissungen (mammas dåliga fantasi).

Gammelkatten heter egentligen Kawazaki men kallas Lillis. (Den kullen fick namn efter motorcyklar, Kawazaki, Suzuki och Ninja tror jag att de hette).

Men vi har även haft katter som hetat:

Rulten
Hjärter Kung (hade ett hjärta på ena sidan
Fläckis
Maja
Gulan
Grållan
Tösen
Ragge
Pyret (flera st)
Pelle (hade ett hemskt smeknamn)
Whiskey
Svarten
Molle (våran hittekatt som vi hade i nästan 10 år innanhan fick somna in)
Sune (hette först Smulan tills vi upptäckte två kulor därbak)
Elvis (OT Han pissade i en förlängninsdosa en gång, hej vad det blixtrade)
Skorpan
Zpinkie
Pim
Jhama (hon jamade hela tiden)
Vargtass (2st)
Ljungström
Sandström

ja vi har haft MASSOR av katter... Kan säkert komma på fler namn herregud, vi hade tom en som hette Byxis för att det såg ut som han hade byxor på sig!
 
Sv: Speciella söta kattnamn?

Jag tycker Kasper eller Kaspar är väldigt söta namn :D
 
Sv: Speciella söta kattnamn?

Min katt heter Såfin, jag tycker det är ett gulligt namn. Mysla är ett isländskt hästnamn, men jag tycker det passar bra på en katt också. Kanske ska min nästa katta heta det... Såfins dotter heter Tissel därför att hon är en rätt försiktig och hemlighetsfull katta som tyst tassar omkring för sig själv och tisslar och tasslar om sitt... I Norge heter katten Gustaf Pusur. Gulligt eller ej, det låtter rätt tufft!
 
Sv: Speciella söta kattnamn?

Det kallades en av mina uppfödningar för :)
Hette egentligen S*Lisuanto's Absolute Abstraction, men det var på söndagar då.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
974
Senast: tott
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 576
Senast: Lobelia
·
Hästhantering Ja, som rubriken lyder. HUR kan jag lära hästen att ta godis snällt? Jag har en häst som gärna tar godis med exakt hela munnen. Tänder...
2
Svar
26
· Visningar
2 236
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp