Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ni fattat det?Det var då tur att vi hade Lena
Tack LL, kollegor och motståndare för en rolig lek! Även om jag inte deltagit så väldigt mycket. Det var roligt att vara ulv igen![]()
Ja, vi hade dig som sannolik kollegaHade ni fattat det?
Jag försökte vara din vän?Tror aldrig jag känt mig så ensam i en lek någon gång, det är fasen enklare att vara bybo.
Japp. Men jag personligen nojjade lite när sunröstade på Sryoqwe.Hade ni fattat det?
jäklar vad du kämpade! Du hade ju prickat de onda ganska tidigt!Tror aldrig jag känt mig så ensam i en lek någon gång, det är fasen enklare att vara bybo.
Alltså min första röst på dig i dl1 hur mycket den är var förstadagsrösr var ju faktiskt spot on!Hade ni fattat det?
Hoppas jag fick med allt? Är inte hemma och hade lite kladd på ett anteckningsblock också.Sammanfattning
Dag 1
Hedinn (nattvakt) lynchas
Röstfifflaren röstar -
Ficktjuven stjäl från FC (inkommer försent, efter uppdateringen skett och får därför inte stjäla)
Natt 1
Ängeln skyddar Kilauea
Siaren siar Sryoqwe (Kilauea, Art)
Brevbäraren delar ut siarraden till BSF
Habina (bybo) käkas
Dag 2
Q (bybo) lynchas
Röstfifflaren röstar -
Ficktjuven vill spela som ond bybo
Natt 2
Ängeln skyddar Kilauea
Siaren siar Elo (Kilauea, flyingchange)
Brevbäraren skickar ängelraden till bollen
Artline (brevbärare) käkas
Dag 3
Elo (bybo) lynchas
Röstfifflaren röstar -
Föredettingarna delade inte ut något paket.
Rollista?Hoppas jag fick med allt? Är inte hemma och hade lite kladd på ett anteckningsblock också.
Haha jo jag märkte ju det men var inte så himla tacksam över detJag försökte vara din vän?![]()
Vad innebar det förresten? Ond bybo? Tjuvar man inget mer då eller vad?
Hur många av oss hade du koll på?Hade ni fattat det?