Bukefalos 28 år!

Spelet - Ride

astronaut

Trådstartare
sitter och funderar på om jag ska köpa dataspelet ride eller inte..
Någon som har spelat det, är den bra? Är den prisvärd?
 
Sv: Spelet - Ride

emelie har det, hon ringde mig och sa att det spelet var verkligen nåt extra och värt att lägga pengar på.
har dock inte spelat det själv eller sett det mer än i fodralet
 
Sv: Spelet - Ride

emelie har det, hon ringde mig och sa att det spelet var verkligen nåt extra och värt att lägga pengar på.
har dock inte spelat det själv eller sett det mer än i fodralet

Ok! Ska nog ta o köpa det isf.. var ju rädd att det var lite åt "arvet på rosemond hill"..
 
Sv: Spelet - Ride

kl. Så det är alltså mer som my horse and me? Man hoppar bara runt banorna och i stort sett inget mer? *Funderar också på att köpa spelet* :D
 
Sv: Spelet - Ride

Köp inte om du inte har en riktigt bra spel dator :o! Min som är hyfsat bra, klarar inte av spelet!
 
Sv: Spelet - Ride

Åh, det var en liten besvikelse det spelet. Trodde ju det fanns nån "riktig" handling i det, men det var bara hoppning hela vägen och inte särskilt svårt heller.
Men det var ju rätt bra grafik i alla fall.
 

Liknande trådar

Mat Fick syn på denna. Kan den vara något som räddar magen att slippa ifrån bra kall mat? Har inte provat (behöver inte sådant) och priset...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: Myrten
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 364
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Jag är på jakt efter mysiga sovplatser åt mina kommande katter.😊 Kan ni rekommendera bra och prisvärda kattigloos/bäddar ni köpt som ni...
Svar
16
· Visningar
1 331
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp