Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

break_a_leg

Trådstartare
Dagis är ett avslutat kapitel för oss, men båda barnen går numera på fritids. Dom behöver till 99 % aldrig gå till fritids innan skoldagens början men efter skoldagens slut är dom på fritids fram till 16.30 som senast (oftast blir det tidigare hämtning).

Vad har ni för dagis/fritidstider?
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Min 10-åring går till Fritids efter skolan, före bara den dagen han är hos sin pappa (börjar 7). Han tycker att det är jättekul på Fritids och har massor av kompisar där, så han vill absolut vara kvar så länge han kan. Och på höst/sport/påsk-loven får jag INTE ta ledigt och vara hemma, de har så mycket kul på Fritids då så då MÅSTE han bara vara där..

:banana: Personalen där är helt underbar! :love:
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Min son går på fritids till klockan 1800 tis-tors. Slutar klockan 14 måndag och fredag. Jag tror inte att han är särksilt bekymnrad över att han brukar vara sist kvar de dgar han går länge. Han brukar ha trevligt med personalen och jag vägrar känna mig som en dålig förälder.
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Glömde ju en del av svaret...han går hem vid kvart i 5 ungefär varje dag...
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Xeline skrev:
Han brukar ha trevligt med personalen och jag vägrar känna mig som en dålig förälder.

Nej, det ska man inte göra. Personalen är ju där för barnens skull!
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Mina prinsar går på dagis/fritids som längst 7.30-16.30 om jag lämnar (jag har totalt 1 timmer resväg tur o retur). Om maken lämnar är de där 8.15-16. Mina barn är oftast kvar sist men trivs bra och klagar inte. Jag vet inte vad de andra föräldrarna gör men jag antar att många jobbar deltid.
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Lucas går hos dagmamma 3 dar i veckan från 7.45-12.45. När Nathalie börjar också (när jag börjar jobba, typ nästa höst eller så) så kommer de gå de tiderna fast varje dag.
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Min tjej går på dagis 8-16.30 varje dag.
 
Sv: Spin off på arbetstidstråden, vilka tider har era barn i omsorgen?

Elin går mån, ons och torsdag 9 - 14, hon stormtrivs numera så det är bara skönt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 737
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 901
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 200
Senast: jemeni
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 253
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp