Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pimms
Pimms no1
Lemonad eller fruktsoda
Jordgubbar
Gurka
Citron
Mynta
I min ungdoms dagar på Irland gick vi på Pimms n'white för det mesta.
Jag körde den tillsammans med både indian tonic och nån slags fläderdryck, + frysta jordgubbar. Tycker att det blev väldigt läskande! Tack för tipsetMin favvo just nu är Beefeater Gin Pink (liten lätt sötma av jordgubbeBeställningsvara på systemet) till det antingen indian tonic eller en flädercider/saft. Myntakvistar och färska eller frysta jordgubbar i. Blir läskande med lite sötma. Tycker den är fantastisk.
Har ni ngt tips på god drink eller ngt bål-liknade eller karaff-liknande man kan ha till sommarens sammankomster och grillkvällar?
När vårt närmaste Ica Maxi sålde Fentimans så var det gin med Rose Lemonade.
Numera är det att fylla ett glas till hälften med rosévin och sedan fylla upp resten med samma rosévin.
Fast det är ju de facto en färdigblandad drink på olika druvor.
Så skönt att höra att den var uppskattad.Jag körde den tillsammans med både indian tonic och nån slags fläderdryck, + frysta jordgubbar. Tycker att det blev väldigt läskande! Tack för tipset![]()
Alltså det här är så gott??? Vi satt ute ikväll och åt hummus och Poppables (potatischips-liknande snacks) och drack Beefeater Gin Pink med tonic och färska jordgubbar. Kan vara det godaste jag druckit på evigheter!Min favvo just nu är Beefeater Gin Pink (liten lätt sötma av jordgubbe![]()