Spinoff på mediediskussionen

Hur ofta besöker du Regeringens och Riksdagens hemsidor?

  • Dagligen

    Röster: 0 0,0%
  • Någon gg i veckan

    Röster: 4 10,0%
  • Någon gg i månaden

    Röster: 3 7,5%
  • Några ggr om året

    Röster: 12 30,0%
  • Aldrig

    Röster: 21 52,5%

  • Antal omröstningsdeltagare
    40
Jag läser inte så ofta på just regeringens eller riksdagens sidor. Jag hittar min info på mitt partis web, i media, tankesmedjor och public service. Samt - icke att förglömma - i direkta samtal med politiker på olika nivåer.
 
Tack för svaren.

Jag tror många skulle ha glädje av att bläddra runt på de här sidorna, för att få ökad kunskap och insikt i hur vårt land leds och för att se hur våra politiker jobbar och vad de åstadkommer, bl a via de web-utsändningar som görs från olika möten och debatter, både på Regeringens sida och Riksdagens (via kalendern).

Rekommenderas varmt.
 
Tack för svaren.

Jag tror många skulle ha glädje av att bläddra runt på de här sidorna, för att få ökad kunskap och insikt i hur vårt land leds och för att se hur våra politiker jobbar och vad de åstadkommer, bl a via de web-utsändningar som görs från olika möten och debatter, både på Regeringens sida och Riksdagens (via kalendern).

Rekommenderas varmt.
Det skulle säkert vara jättebra men varför inte försöka få ut det i medierna istället för det tjafs som pågår där numera (det börjar ju se ut som USA valet light = tjafs utan innehåll). Det är till medierna som folk vänder sig antingen etablerade eller nya nätmedier inte till någon hemsida de knappt vet att den finns.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Lite spinoff från en annan tråd samt en diskussion jag såg på FB för ett tag sen: Har du/din ras en bra rasklubb? Jobbar den för...
2
Svar
36
· Visningar
3 153
Äldre Eftersom jag i viss mån engagerar mig mot rasism och gärna tar del av artiklar på sociala medier, läser tidningar etc kommer jag också i...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 954
Senast: Tulip
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 558
Senast: Reville
·
Tjatter Doktor John Watson återvänder psykiskt och fysiskt invalidiserad till London efter en tid som militärläkare i Afghanistan. Efter att ha...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
28 964
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp