Sherlock (Varulvslek)

Sv: Sherlock (Varulvslek)

Inte i mina ögon:p

... Hey! :mad:

Och nu hoppas jag att ni kommer ihåg att jag faktiskt tänker på vad jag skriver även som god, och när jag verkar skum så är jag förmodligen god :angel:;)

Aja, lite kul att jag fick t.o.m en ond att tro att jag var ond :p Och ni onda, ni hade det för jäkligt lätt när jag lynchades :meh:
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

*kl*

Ville inte svara medan leken fortfarande pågick. Jo, jag hoppade av pga stämningen i leken. Hade haft en skittuff dag IRL, läste igenom allt tjafs och kommenterade det med att det lösts förut efter att det varit uppe för diskussion. När jag blev påhoppad direkt och sen blev kallad otrevlig så pallade jag bara inte, var alldeles för skör den dagen och vill inte vara med när jag mår dåligt av det.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Från min sida var det inte menat som påhopp, utan mer en vädjan. Och sen uppfattade jag ditt svar som otrevligt eftersom du vart sur när jag inte menade något illa!

Så jag ber om ursäkt att du kände dig påhoppad för det var inte meningen. Kändes så surt om den trista diskussionen skulle fortsätta bara.
 
Senast ändrad:
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Tråkigt att höra! :( Men förståeligt. Det är trist när det blir dålig stämning i lekar, men jag tycker personligen att det blev rejält bättre efter att det diskuterats, resten av leken upplever i alla fall jag har haft väldigt bra stämning.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

:oMenade inget dumt! Ber om ursäkt om det tolkades så, men jag tyckte inte att du ansträngt dig så mycket för att leta onda som Caisa verkade vilja ha det till i leken.:)

Haha :D nä jag förstår det, men inte så konstigt då jag hann bara första dagen och sen var jag ju alltför upptagen de två nästa dagarna :meh:

*kl*

Hörni onda, hur lät det hos er när min lynchning gick? Är nyfiken! :rofl:
 
Senast ändrad:
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Tråkigt att höra! :( Men förståeligt. Det är trist när det blir dålig stämning i lekar, men jag tycker personligen att det blev rejält bättre efter att det diskuterats, resten av leken upplever i alla fall jag har haft väldigt bra stämning.

Hoppas det fortsätter så och alla tar med sig det in i nästa lek.

OOS: Tack för ursäkt :)
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Det tycker jag var jättetrist!
Jag håller helt med dig om att det inte var så rolig stämning där ett tag - och tyvärr så fick du en extra släng av sleven fast det inte alls var menat så.

Själv tycker jag att det var en kul lek men jag kände mig ensam faktiskt. Kändes som att flera goda blev inaktiva och så två byten, även om OOS fyllde Mammaskorna ganska bra och dramatik2 var rätt så aktiv så är det svårt att tagga om tycker jag.

Nu kommer jag inte att kunna leka på ett tag - för jag ska åka till det Skånska landet och titta på SWB's bruksprov.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Själv tycker jag att det var en kul lek men jag kände mig ensam faktiskt. Kändes som att flera goda blev inaktiva och så två byten, även om OOS fyllde Mammaskorna ganska bra och dramatik2 var rätt så aktiv så är det svårt att tagga om tycker jag.

Jag ber om ursäkt för min del där :o borde ha anat att jag faktiskt inte skulle ha tid över till leken.

Det var bombis enda anledningen till att de onda vann den här gången! :angel:;)
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Förstår att du kände dig ensam :p Mammas lämnade ju dessutom över sin roll till mig med ett: "jag har en dålig känsla av cirkus, men jag vet inte varför" - åh jag bara...TACK, jag som knappt reagerat på cirkus alls :p
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Åh, och jag som tyckte jag var så tydlig mot henne. Först misstänka och sen vända efter nattDL....åhhhhhbaaahhh.
Tur att DU fattade bättre :D
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Haha ja.. det var en miss av Mammas ;)

Jag svor ju dock ve och förbannelse igår, för haee det fortsatt så var jag trollad att rösta på dig :mad: :p
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Buhu, min enda kompis i världen liksom :(:banghead::meh::cry:

Ja vi var nog rätt så dömda att döden dö tyvärr.
 
Sv: Sherlock (Varulvslek)

Men jag trodde ju att du var god också. Bara det att livet kom emellan. :banghead:
 

Liknande trådar

Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
53 54 55
Svar
1 082
· Visningar
33 138
Senast: Lobelia
·
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
31 248
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
78 581
Senast: Niyama
·
  • Låst
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
50 056
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp