sponsor reklam på tävling

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare nocki
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 314

nocki

Trådstartare
Hej just hemkommen från Norge, vad är reglerna i sverige nu för tiden då det gäller sponsor logga på schabrak under täving på stor häst!
vet när jag var liten att vi var tvugna att sy om Hansbo s schabrak, då det stod Hansbo på tyget där man drar genom sadelgjorden.... så då var de stenhårda, men nu vad gäller nu på stor häst?

Sv: sponsor reklam på tävling

max 200cm2 på vardera sidan av schabraket. hästs/ryttares/klubbs namn/märke räknas ej som reklam.

Sv: sponsor reklam på tävling

ok, och på svenska betyder de....?? höjden gånger bredden?
:crazy:

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 373
Senast: Jeps
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 951
Islandshäst Mitt facebookflöde svämmar för tillfället över av en uppdatering från TS, nämligen detta: " VIKTiG INFO FRÅN TS ! För ett par år sedan... 2
Svar
31
· Visningar
5 858
Senast: Elina8
·
Tävling Hallå! Har länge tittat runt här på Buke, i flera år faktiskt. Och nu är det en fråga jag inte kan hitta svaret på, och då passar det... 2
Svar
21
· Visningar
3 351
Senast: Void
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka