spooks Hood tröjan

myzzan

Trådstartare
Hur varm och go är den ? Den ser riktigt skön ut och har funderat på att köpa den nu när den är lite billigare
 
Jag hoppas att den kommer finnas på halva halva sen. Jag har egentligen köpstopp men då skulle det vara världens kap!
 
Jag hoppas att den kommer finnas på halva halva sen. Jag har egentligen köpstopp men då skulle det vara världens kap!
Ja de hade varit toppen med ett sånt pris , man väntar lite till och ser hur de blir ju ,skiter i om de är till ridning för den är snygg ju
 
Dum fråga kanske, men var är den på rean? Fattar knappt vilken det pratas om. Är lite efter i och med att jag har haft ett längre riduppehåll, men nu ska det börjas igen :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: BornAgain
·
Utrustning Hej! Ska ta hjälp av sadelprovare framöver, men söker ändå lite input. Vi har en swb/welsh sekt B med ganska ”welshisk” rygg. Nästan...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: Elisha
·
Fordon Jag funderar på att köpa en back-kamera till min bil, och ser att de skiljer mycket i pris. Vad är skillnaden på de dyra jämfört med de...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
672
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp