Spydde på mej i natt...

A

adore

Somnade med ena katten under täcket och vaknade ett par timmar senarare av att katten sitter och ulkar på min mage och tillslut spyr. :crazy:
Fattade inget först men som tur var så var täcket mellan mej och spyan.
Konstigt ställe att spy på. De brukar ju gå undan annars...
 
Blähhh... äckligt... Tyvärr har jag varit med om nåt liknande, jag vaknade av att katten satt och kräktes över mina fötter. Jag kan tänka mig att det händer om dom vaknar och mår dåligt, så att dom inte hinner undan.
 
ja, det är sant. tänkte jag inte på.
är lite komiskt i det hela men ändå lite jobbigt att fixa nytt täcke mitt i natten. sen luktar det ju tuggad kattmat i hela sovrummet... :d
 
SNUTTIS-BEHAVIOUR!!!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Var glad att h*n inte spydde lite längre upp. ;)
 
det är jag verkligen!!
fy vad äckligt om det hade varit så.
 
Katter och hundar väljer ofta att kräkas på mjuka ställen för att kattungar/valpar ska äta upp det.
Trevligt! :d :crazy:
 
Min förra katt spydde alltid under sängen när jag låg och sov. Bättre än I sängen för all del, men hon kunde ulka hur länge som helst innan och det var inte så mysigt att ligga och sussa till... :crazy:
 
nu på eftermiddagen satt hon på ett högt glasskåp där cd+högtalare står. favvostället att ligga på.
jag låg nedanför och lekte med min lillebror på en filt och ser att hon gör konstiga rörelser.
hann precis flytta mej för hon spydde 2 meter rakt ner. hela cd-spelaren och golvet fullt av spyor... :smirk:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 120
Senast: Blyger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Kropp & Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 444
Senast: ameo
·
Övr. Katt Min ena kisse gav sig i torsdags ut och jagade på grannkatten som tydligen hade smugit sig in på hans revir. Olyckligt nog satte dom...
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp