Bukefalos 28 år!

Städa tillsammans

Jag gillar verkligen min nya flatmopp, och mitt nya rengöringsmedel för tegelgolvet. Men jag känner att umgänget med moppen har fått stå tillbaka, jag borde nog återuppta den vänskapen... :cautious:
 
Jag har fått äran att vara med och storstäda karlns lägenhet :meh: rent ur sagt rätt sunkigt (hur han å hans ex lät det bli så förstår jag inte :confused:) och det har krävts rätt mycket jif överallt :meh: inte klart än, men helt klart framåt.
Det gjorde att jag fick ett ryck och städade min lägenhet också :o:grin: inte sunkig men lite stökigt.
 
Jag är stolt som en tupp - trots att både Sällskap och Hund-Pyssling bara ville leka, så har jag frostat av frysen! (Första gången på 4 år :o)
Det behöver jag också göra. Har frysfack så måste vänta tills all mat i kyl/frys är slut först. Främst då osten, vill inte ha den i rumstemperatur under avfrostningen, brukar frosta av under natten så är det klart dagen efter. :up:

Förra veckan fick jag besök så då fick jag panikstäda lite. Dammsög och städade soffan som var rätt luden av damm. :o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 618
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 640
Senast: cewe
·
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 808
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundbeteende
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp