Staket på framsidan. Vilken färg ska man ha?

Sv: Staket på framsidan. Vilken färg ska man ha?

Och jag tycker att mörkbrunt skulle vara jättesnyggt. Det svarta såg för hårt ut...
Fast det ska ju inte finnas brunt någon annanstans på huset, blir det inte rörigt att blanda in brunt då?


Din ursrpungsidé med smide i svart däremot skulle jag personligen ha satsat på till det huset. Jättesnyggt!!
Nja gillar inte smide. Sen ska entretrappan ändras om i framtiden.
 
Sv: Staket på framsidan. Vilken färg ska man ha?

Jo, då blir det rörigt. Det som är brunt, högt uppe på gavlarna på huset - ska det bli svart? Isåfall ska staketet vara svart också. Ska det bli vitt, vänta då med staketet tills huset är ommålat.
 
Sv: Staket på framsidan. Vilken färg ska man ha?

Hm, de ser bruna ut på bilderna. Måste kanske skärpa ut bildskärpan. :D

Men då så - kör!

Fast jag skulle helst köra på smide hela vägen jag... :angel:
 
Sv: Staket på framsidan. Vilken färg ska man ha?

Fast det ska ju inte finnas brunt någon annanstans på huset, blir det inte rörigt att blanda in brunt då?




Nja gillar inte smide. Sen ska entretrappan ändras om i framtiden.

Fast betsat trä, så man fortvarande ser ådringarna, tycker inte jag blir rörigt. Smälter ihop med växtlighetens färger istället för husets. Svart, liksom vitt är hårt mot växter. Fast sen tycker inte jag man behöver tokmatcha allting, ibland kan det bli jättefint om man bara går på känsla.

Svart tycker jag är jättesnyggt på rätt ställe. Smala svarta ribbor är väldigt japanskt stramt och snyggt, om man följer upp det med rätt växter, inte annars.


Ok, då ska du inte ha smide, är ju rätt dyrt med också så man ska verkligen gilla det. Fast det är fint till tegel.....
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 576
Senast: Bapelsin
·
Hoppning Hur har ni byggt? Ska göra en liten renovering av min hinderpark som har nästan 40 år på nacken. Har ni byggt egna hinder? Hur ser...
Svar
8
· Visningar
3 032
Senast: Elendil
·
Hemmet Vet väl inte om någon är intresserad av att följa renoveringen av "mitt" hus (mamma och hennes man köper det, jag hyr), men jag känner...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
28 730
Senast: Trott
·
Anläggning Jag har nyligen flyttat till en liten gård och planen är att mina hästar ska flytta med upp hit i sommar. Än så länge är de kvar hos min...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp