Bukefalos 28 år!

Stam-kunniga!!

Sv: Stam-kunniga!!

Han fick problem vid denna tiden, eller min blev betäckt 4 aug och då var det dåligt ...men det är ju inte säkert att det är det i år.
 
Sv: Stam-kunniga!!

Enligt vad jag hört har Global Glide stora problem med simmarna...

Ett par bekanta till mig hade tänkt betäcka med honom men har ändrat till San Pellegrino.


.
Ja han har väl det. Väldiga problem .Men vi hittade en Glidare som låg och plaskade i en blåsa sist iallafall så helt dött är det inte.
 
Sv: Stam-kunniga!!

Nej, jag vet att det inte är heldött.

Men för dåligt för att kunna ha honom i aveln komersiellt???

Grattis till den som ligger och plaskar!
 
Sv: Stam-kunniga!!

Ja kanske det.

Det är inte våran . Hon dräktighetsundersöktes hos oss. Så grattis till henne. :)
 
Sv: Stam-kunniga!!

Jajamen!!
Har bestämt att liva upp stämningen för er lite grann..

Bokning klar på.........Muscle Memory!!
Vinnande är......CK!!
Hon var först med förslaget. :D

Så Ck får nu ta och kolla postlådan till veckan :)

AM

Kul.
Här kommer det att födas förhoppningsvis 9 Muscle Memory-barn nästa år.
Den enda vi inte fått dräktig än är Miranda Lux. Trots negativa bakterie-prov och all möjligt plock.
Men än har vi inte gett upp...

Jag hoppas på en storvinst på Triss-lotten. Det kan behövas till levande fölavgifter....
 
Sv: Stam-kunniga!!

Nej, jag vet att det inte är heldött.

Men för dåligt för att kunna ha honom i aveln komersiellt???

Grattis till den som ligger och plaskar!

Tja, den bekant jag har som skulle till honom blev i alla fall upplyst om att de skulle ta en annan hingst, så de verkar väl inte ha mörkat fertiliteten.
 
Sv: Stam-kunniga!!

CK.. jag vill inte ha dräktiga transportlådor!! Ju...:crazy:;)
trots att jag enbart har några få märrar på semin så undrar jag redan vad man ska göra av alla lådor..skicka dom till hästägarna?? :idea:

AM

Ta med dig lådorna och dumpa dem på någon hingststation när ni hämtar/lämnar märrar. Det borde de väl bli glada för?
 
Sv: Stam-kunniga!!

Kul.
Här kommer det att födas förhoppningsvis 9 Muscle Memory-barn nästa år.
Den enda vi inte fått dräktig än är Miranda Lux. Trots negativa bakterie-prov och all möjligt plock.
Men än har vi inte gett upp...

Jag hoppas på en storvinst på Triss-lotten. Det kan behövas till levande fölavgifter....

Det blev 25 kronor. Alltid något.:)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 539
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 716
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 527
Senast: Milosari
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
6 883
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp