Står att jag har en annons fast den är borttagen?

Liselott76

Trådstartare
När jag gör ett inlägg så står det i min info att jag har en annons, men det var länge sen jag tog bort den. Söker jag på min mailadress på tex google så kommer det också upp att jag har en annons på Bukefalos med en länk. Hur gör jag för att få bort det?
 
Sv: Står att jag har en annons fast den är borttagen?

Det där är rätt irriterande faktiskt. Händer ofta att jag klickar på en användares länk till annonser och så finns det inget.
 
Sv: Står att jag har en annons fast den är borttagen?

Fenomenet gäller bilder i galleriet också, har jag för mig :)

*delvis kl*
Själv låter jag aldrig applikationer ta bort något i databasen, utan sätter en post till inaktiv för att sedan kunna rensa på begäran. Det kanske är löst så här också, och att siffran för antalet annonser eller bilder inkluderar även inaktiva sådana av misstag. Eller så ska siffran tolkas som "antal annonser sedan tidens begynnelse", men det känns lite fel iom att antalet är länkat till ett sökresultat :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Anläggning Inför hösten brukar det alltid komma ut en massa annonser på lediga stallplatser. Just nu söker jag ingen själv eftersom jag råkar ha...
Svar
18
· Visningar
1 826
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 399
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig för att få hjälp med en vuxen person som inte längre kan ta hand om sig själv? Det handlar om en person som har...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 021
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp