Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var kul att vi fick till en tur! Så värt resan!Åh, vad kul att ni åkte till Dunker @gul_zebra
Och vilka fina ni köpte!
Jag kunde inte den här gången men funderar på att åka nästa helg.
(Fast min plånbok säger kanske nej)
Ska självklart visa våra geodes sen![]()
Nejmen alltså den här var så cool. Heeelt otrolig, är mycket avis!! Vet du var den kommer ifrån?
Ja eller hur! Det var det första jag haffade på plats, den bara skulle med hemNejmen alltså den här var så cool. Heeelt otrolig, är mycket avis!! Vet du var den kommer ifrån?
Jag skrev på messenger och frågade om mina, skickade bara med en bildJa eller hur! Det var det första jag haffade på plats, den bara skulle med hem
Har tyvärr ingen aning, jag fick veta ursprunget på en del men den tänkte jag inte på att fråga om![]()
Ah nice! Jag vet bara att min ametist är från Uruguay, aragonit från Marocko och borrkärnan i rosenkvarts från KolmårdenJag skrev på messenger och frågade om mina, skickade bara med en bild
Mina var från Brasilien (bergskristall) och Uruguay (ametist)![]()
Och försöka låta bli att ta med halva butiken hem samtidigt Vad är det som är läskigt med det?Det var tio stycken cirka 5 cm i diameter. Jag var lite rädd för vatten i dem men alla var torra!
Det är väl inte något farligt med det men jag tycker det känns lite läskigt![]()
Nej men gammalt vatten, jag vet inte. Det känns bara läskigtVad är det som är läskigt med det?
Jag har noll koll.![]()