Gud vad roligt! Jag vill också
Låt bli att dricka det så är det nog inte så läskigt egentligen. Men dricka geodvatten är rätt obra, det är ändå en drös miljoner år gammalt med okänt innehåll och en del kristallpartiklar
Det tål att påminnas om! Jag har kikat lite på det innan men det faller lätt i glömska.
Nu har jag mest handlat från privatpersoner och stenbutiken i Falun som samlar själva, men allt är ju förmodligen inte självplockat heller. En och annan butik i övrigt har det blivit också men jag har inte haft en tanke på att fråga om det. Nu lär det inte ske heller pga folkskygghet och konflikträdsla men det går ju att kolla online i vissa fall.
Jag var till Ullared nyligen och ville kolla en butik där men när jag kollade facebook var det första inlägget jag såg SD-propaganda så det blev inget besök där
Oh, på spåret allergi mot helande kristaller... Sist jag var till butiken vid gruvan så var ägarna inte där utan deras son, och så var det en kund till. Det var mååånga frågor, funderingar och konstateranden från den andra kunden kring butikens kristallers förmågor och energier och om de var bra till meditation osv. Nu känner jag personligen lite you do you sålänge jag slipper men jag tyckte lite synd om sonen som så uppenbart inte var på samma våglängd och inte visste vad sjutton en bergskristall har för energi liksom