Bukefalos 28 år!

Stigbyglar stl BARN

PopcornPlayer

Trådstartare
De flesta stigbyglar finns ju bara i Herr, Dam och Junior. Har dock hittat vanliga stigbyglar i stl barn. Vilket är lagom size till shettisarna (eller snarare barnen som rider shettisarna).

Jag vill dock hitta stigbyglar med snodd i den stl. Finns det ens?
Stigbyglarna som brukar sitta på ponnyputor är ju jättebra i storleken, men på småbarn om ngt vill man ju ha säkerhetsstigbyglar.
 
Sv: Stigbyglar stl BARN

Varför funkar inte junior stigbyglar? De är ju pyttesmå?
De gånger jag haft småbarn som ridit och haft juniorstigbyglar har de verkligen inte varit för stora iaf.
 
Sv: Stigbyglar stl BARN

Dom är inte alls jättesmå. Jag har juniorstigbyglar själv. Och jag har inte överdrivet små fötter.
 
Sv: Stigbyglar stl BARN

Då skiljer det i sånt fall mellan olika märken.

Jag har stl 37 och bara nätta ridstövlar med smala fötter och jag får inte in fötterna i mina juniorstigbyglar.

Sambons brorsdotter har stl 32 i sina nätta ridskor och dem är gränsfall att det funkar i juniorstigbyglarna.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 066
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 893
Utrustning Vi har kört med tåbur till minsta barnen och varit nöjda med det. Men nu börjar två barn växa ur de och jag är på jakt efter...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 069
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp