Stilbedömning i hoppning

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Punkity
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 989
P

Punkity

Hej!

Det är flera år sen min klubb senast hade stilbedömning på hopptävling, så nu är vi ett par stycken som tycker det är dags att ta tag i det hela igen! Men får vilken utbildad hoppdomare som helst vara stilhoppningsdomare, eller måste man ha speciell utbildning för det? Nån som vet?

Sv: Stilbedömning i hoppning

Hej!

Det måste vara en utbildad stilhoppningsdomare om det är en "riktig" tävling.

Hej!

Det är flera år sen min klubb senast hade stilbedömning på hopptävling, så nu är vi ett par stycken som tycker det är dags att ta tag i det hela igen! Men får vilken utbildad hoppdomare som helst vara stilhoppningsdomare, eller måste man ha speciell utbildning för det? Nån som vet?

Ååååååh vad kul med mer stilhopning :bow: Det är alldeles för få hoppningar med stilbedömning... :mad:

Det måste vara en utbildad stilhoppningsdomare om det är en "riktig" tävling.

kan man leta reda på dessa i databasen på förbundets hemsida eller vart gömmer de sig?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 431
Senast: Ajda
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
147
Juridik & Ekonomi Hej allsvetande buke! Jag har fått ett par jobberbjudanden som jag håller på att väga mot varandra. Det ena är på cykelavstånd och det...
Svar
8
· Visningar
521
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka