Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Fast då hade jag ju dragit med mig en av er :devil:

Å förresten var jag sjukt frustrerad över att inte bli lynchad varken dag2 el 3 - skrev till LL där jag beklagade mig "hur skumt ska man spela för att bli lynchad egentligen" ;) :p
jag tyckte ju de kunde ha riggat lottningen i DL3 när vi var tre uppe men inte ens det ville de gå med på.
Jäklar LLs *mutter* *mutter*

;):D


Jag vet Habina var sjukt frustrerad över samma sak i en av mina lekar för ett tag sedan, heller hur @Habina ;)
Jag kunde inte begripa varför du var så misstänkt ;) men fel personer misstänkte dig och jag var upptagen med att lyncha riktiga ondingar.
 
Fast då hade jag ju dragit med mig en av er :devil:

Å förresten var jag sjukt frustrerad över att inte bli lynchad varken dag2 el 3 - skrev till LL där jag beklagade mig "hur skumt ska man spela för att bli lynchad egentligen" ;) :p
Jag tyckte att du försvarade dig väldigt lite mot mina superkonstiga teorier :D Det slog mig aldrig att du kunde vara jägare och ville åka ut och dra med dig en ulv.
 
Jag tyckte att du försvarade dig väldigt lite mot mina superkonstiga teorier :D Det slog mig aldrig att du kunde vara jägare och ville åka ut och dra med dig en ulv.
det kommer det kommer:p
det som man tog det på var att hon skrev att hon förstod varför jag misstänkt henne, och öht var väldigt förlåtande och tillbakadragen ( fast jag hade ängel som trolig också, och för säkerhets skull även spionen ett tag - för det var uppenbart att hon och Habina fann varandra fort, men svårt att utläsa vem som var vem där ett tag, men när Habina la till Snurrfian som en att lita på så var det givet att hon var spionen och de andra två var jägare el ängel...)
 
jag försökte förklara för dem, men de hade liiite svårt att fatta, kan kanske ha att göra m den bag-in-boxen vi tömt också förstås.....:angel:
jaha ja det krävdes en massa vin för att du skulle avslöja mig till slut:p
fast å andra sidan så kanske du tagit mig tidigare under dagen om du haft tid att kolla leken:D
 
Jag tyckte att du försvarade dig väldigt lite mot mina superkonstiga teorier :D Det slog mig aldrig att du kunde vara jägare och ville åka ut och dra med dig en ulv.
Jag var ju säker på att du var ulv m dina teorier så jag väldigt förvånad när du var fåret.
Om LL lottat mig istället hade vi åkt bägge två :p
 
jag tyckte ju de kunde ha riggat lottningen i DL3 när vi var tre uppe men inte ens det ville de gå med på.
Jäklar LLs *mutter* *mutter*

;):D


Jag vet Habina var sjukt frustrerad över samma sak i en av mina lekar för ett tag sedan, heller hur @Habina ;)

Haha, jo det kommer jag ihåg! Tills sist ville jag bara skrika att jag skulle lynchas. ;)
 
För övrigt tyckte jag det var sjukt svårt att skriva vilka som var goda, när varken snurrfian eller Paddington hade särskilt lysande statistik. :p Argumentet att Paddington var en söt björn tror jag var med. :o

Samtidigt ville jag vara lite tydligare, om jag skulle käkas, så goda fick lite nytta av det. Men det var roligt att få vara kvar till slutet också. :banana:

När leker vi igen?! :D
 
För övrigt tyckte jag det var sjukt svårt att skriva vilka som var goda, när varken snurrfian eller Paddington hade särskilt lysande statistik. :p Argumentet att Paddington var en söt björn tror jag var med. :o

Samtidigt ville jag vara lite tydligare, om jag skulle käkas, så goda fick lite nytta av det. Men det var roligt att få vara kvar till slutet också. :banana:

När leker vi igen?! :D
Ja, dra igång en lek nu så jag får något att följa. :D
 
Min kompisar dök upp vid 17 å sedan hade jag knappt tid å kika till leken, var in en gång när jag höll på m maten å sedan försökte jag smyga mig itl lite tid utan att vara alltför frånvarande. Sedan strax efter 21 tänkte jag att jag skulle lägga en säkerhetsröst å märkte jag var för sen:arghh: hade helt missat att DL var flyttad :cry:. Dock hade jag iaf röstat på Lobelia utifrån den info jag sett tidigare så det hade inte gjort varken från el till - men jag brukar inte missa DLs :(. Tur att jag gjorde rätt för mig i slutet iaf :angel::)
Nästa gång kan du ju anmäla i förväg att du ska pimpla vin och missa DL så jag får ut teorierna i tid. Det underlättar om du inte samtidigt spammar mig med frågor och struntar i alla andra.

Om du nu förväntar dig att jag ska göra undersökningar åt dig kan du ju lämpligen läsa vad jag kommer fram till också :angel:
 
Jag spelade rätt kasst i den här leken. Dels var jag ringrostig, dels hade jag egentligen inte tid och så var det den där kycklingen(som förmodligen inte kommer att klara sig ändå :( ).
Men jag hade riktigt roligt, så tack till @Blacksmithfarm och @cirkus !
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 600
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 259
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 808
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp