Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

bombat är nog att ta i, men några PM har de allt fått :o

Speciellt frustration över att inte bli utröstad - hur f*n svårt ska det vara att bli lynchad när man vet vem ondingen är :angel::D;)
alltså vi i lyan ville INTE ta ut jägaren när vi kände att de hade taget på nån av oss
makes kind of sense:p
 
Jepp, det gjorde jag. Men nog teoria de jag mot dig, men DL var en timme för tidigt :devil:@Paddington han inte läsa antar jag.
Min kompisar dök upp vid 17 å sedan hade jag knappt tid å kika till leken, var in en gång när jag höll på m maten å sedan försökte jag smyga mig itl lite tid utan att vara alltför frånvarande. Sedan strax efter 21 tänkte jag att jag skulle lägga en säkerhetsröst å märkte jag var för sen:arghh: hade helt missat att DL var flyttad :cry:. Dock hade jag iaf röstat på Lobelia utifrån den info jag sett tidigare så det hade inte gjort varken från el till - men jag brukar inte missa DLs :(. Tur att jag gjorde rätt för mig i slutet iaf :angel::)
 
Min kompisar dök upp vid 17 å sedan hade jag knappt tid å kika till leken, var in en gång när jag höll på m maten å sedan försökte jag smyga mig itl lite tid utan att vara alltför frånvarande. Sedan strax efter 21 tänkte jag att jag skulle lägga en säkerhetsröst å märkte jag var för sen:arghh: hade helt missat att DL var flyttad :cry:. Dock hade jag iaf röstat på Lobelia utifrån den info jag sett tidigare så det hade inte gjort varken från el till - men jag brukar inte missa DLs :(. Tur att jag gjorde rätt för mig i slutet iaf :angel::)
tur och tur
*tjurar*
;):D
 
det var en kommentar i stilen
" JA men det gör ju inget om det tar Paddington:laugh: "
ganska graverande - eller hur:p
Fast då hade jag ju dragit med mig en av er :devil:

Å förresten var jag sjukt frustrerad över att inte bli lynchad varken dag2 el 3 - skrev till LL där jag beklagade mig "hur skumt ska man spela för att bli lynchad egentligen" ;) :p
 
Fast då hade jag ju dragit med mig en av er :devil:

Å förresten var jag sjukt frustrerad över att inte bli lynchad varken dag2 el 3 - skrev till LL där jag beklagade mig "hur skumt ska man spela för att bli lynchad egentligen" ;) :p
Haha, det där försökte ju jag också med häromsistens. Det funkade ju inte alls.:rofl: Det var ju bara du som försökte lyncha mig då. Den här gången var det ju hur enkelt som helst att bli lynchad däremot. :laugh:
 
Haha, det där försökte ju jag också med häromsistens. Det funkade ju inte alls.:rofl: Det var ju bara du som försökte lyncha mig då. Den här gången var det ju hur enkelt som helst att bli lynchad däremot. :laugh:
jag tyckte ju de kunde ha riggat lottningen i DL3 när vi var tre uppe men inte ens det ville de gå med på.
Jäklar LLs *mutter* *mutter*

;):D


Jag vet Habina var sjukt frustrerad över samma sak i en av mina lekar för ett tag sedan, heller hur @Habina ;)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 585
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 881
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 801
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp