Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Du missade visst att notera att jag konstaterat att jag inte kunde se CB och Dentaku i lyan tillsammans.

Jag försökte hitta något men det fanns inget att gå på. Hade du inte fokuserat så mycket på mig hade jag förmodligen inte fortsatt granska CB och din plan hade kanske gått i lås.
ja jag försökte ju låta er hållas sjäva, men måste nog fila på ondgenen lite till för att det ska lyckas..
( skäms fortfarande över att luras- fast det är Kul:p)
 
Har varit så flera år :p

Ja jag säger ju att oftast ryker senast natt 3.
Till natt 3 har oftast ca 5 åkt och leken har gått ungefär halvvägs. Du kanske åker lite tidigare än många i snitt, men jag tror många upplever att då åker tidigt ofta helt utan att känna sig särskilt skickliga.Jag höll på att sluta efter att ha kommit max till dl 2 5 gånger på raken.
 
Alltså jag gnäller inte bara över den här leken. Jag tycker det är trist att alltid bli käk, oftast relativt tidigt. Dessutom var jag ganska inriktad på Dentaku men jag fick ju inte ens med mig någon mot henne, så så många omständigheter drog jag inte upp.
men tack vare dina misstankar mot Dentaku så fick vi ut henne igår, det var tack vare dem som jag började jaga efter henne.

Jag trodde först du var tvilling m Habina, men sedan när LenaH käkades började jag fundera. Först satte jag dig som ängel men sedan började jag noja big time över din roll och varför du höll Habina som god, så när du käkades rätades ett stort frågetecken ut för mig, jag hittade Snurris som ängel och jag gick efter Dentaku vilket var en förutsättning för att goda sidan skulle vinna :)
 
Helt ärligt var det en sjukt svår roll att spela, jag fattade ingenting haha :D Visste (kanske som tur var?) inte att man som svart får brukar visa sig genom att rösta efter en ulv i första DL. Trodde att ni listat ut vem jag var när du skrev ett långt teoriinlägg men utelämnade mig. Känns som att jag hjälpte er himlans dåligt :p:banghead: När förstod ni att jag var fåret?
direkt efter DL2;)
dina inlägg där var glasklara för oss:)
innan dess var det Snurrfian och Habina:p
 
fast det var inte vid första Dl jag hade henne som god. Jag nojade big time, men jagade ju henne vid NattDL1. Sedan när alla andra verkade hålla henne som god började jag också göra det ända till igår när jag började noja igen, och då fick jag inget gensvar så då tänkte jag att jag var ute å cyklade..
Jo du fick gensvar, jag hade bara fullt upp att freda mig också ;). Du gjorde det inte lättare på den fronten direkt.
 
Till natt 3 har oftast ca 5 åkt och leken har gått ungefär halvvägs. Du kanske åker lite tidigare än många i snitt, men jag tror många upplever att då åker tidigt ofta helt utan att känna sig särskilt skickliga.Jag höll på att sluta efter att ha kommit max till dl 2 5 gånger på raken.

Fast om man lynchas så kan man påverka det själv. Jag kan ju inte göra nånting åt att jag käkas. Och käkas man natt 3 har bara 2 (max) käkats innan...
 
menar du att du "fiskade"?;)
japp - big time! :D

Vissa inlägg var egentligen bara ett spel för galleriet, ex mina inlägg om CB idag och igår...
jag misstänkte aldrig CB egentligen, men jag var tvungen att göra ngt för att locka fram kvarvarande i lyan - tyvärr tog jag fel på Lobelia och jag hade verkligen inte tid att gå igenom saker idag men det ordnade sig iaf i slutändan :D

Sedan försökte jag ju bli lynchad DL2 och 3 men jag hade ju ingen större lycka med det... ;)
 
fast det var inte vid första Dl jag hade henne som god. Jag nojade big time, men jagade ju henne vid NattDL1. Sedan när alla andra verkade hålla henne som god började jag också göra det ända till igår när jag började noja igen, och då fick jag inget gensvar så då tänkte jag att jag var ute å cyklade..
jag tycker det är trevligt med cykelturer jag?:angel: Jag fattade ju att du var mig på spåren, varnade lyan för att inte ta ut segern i förskott, du är ju inte född igår- typ:love:
 
japp - big time! :D

Vissa inlägg var egentligen bara ett spel för galleriet, ex mina inlägg om CB idag och igår...
jag misstänkte aldrig CB egentligen, men jag var tvungen att göra ngt för att locka fram kvarvarande i lyan - tyvärr tog jag fel på Lobelia och jag hade verkligen inte tid att gå igenom saker idag men det ordnade sig iaf i slutändan :D

Sedan försökte jag ju bli lynchad DL2 och 3 men jag hade ju ingen större lycka med det... ;)

Jag ville inte jaga godingar - :p
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 610
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 263
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 886
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 811
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp