Lobelia jag vete katten jag! När jag läste om leken nu så när hon kommer in så tycker jag att hon eldar på lite för hålla fokus på zassoo? ska kolla upp med citat om det kan stämma?
Hon gjorde ungefär likadant senast, kom med tankar för att så in misstankar mot de som de onda ville att lynchen gick emot( inte glömt bort det!)men samtidigt verkar hon på hugget på ett sätt jag inte riktigt tycker att en ond borde vara?
Hon har också varit väldigt på Snurrfian idag, och det skaver lite, då jag gärna vill hålla Snurrfian åt det godare hållet pga hennes inlägg- så sammantaget angående Lobelia-jag får inget riktigt grepp om henne.....".
Jag har hittat flera ulvar genom att grilla dem och ställa besvärliga frågor och några gånger fått tänka om.
Jag grillade Snurris angående hennes röstinlägg där hon skriver att det är en ulv kvar. Om du är i situationen att du inte vet om en person är ond eller god ser att de bestämt uttalar sig om antalet ulvar reagerar du då inte på det (vill minnas att du reagerat på mycket åt det hållet) och försöker få någon slags klarhet? Jag var på henne igår och inte idag förresten
Jag gick så långt jag kunde på det spåret och började knappast ondförklara Snurris på det. Med Zasso var det samma sak, jag hittade en skum grej och försökte få klarhet, vilket jag inte fick. Jag hade ingen mer misstänkt och röstade på henne, vilket du också gjorde och jag antar att du misstänkte henne då eller?
Din röständring kan ha varit ett spel för gallerierna, medvetet postat för sent, liksom mitt påstående att jag skrotade idén med att ändra inte behöver stämma med sanningen.