ok lite fundering på vad det står just nu i leken, det börjar bli ett decimerat antal delatagare
Det är 7 st kvar så antingen står det 6-1 eller 5-2 beroende på hur många ulvar det är kvar.(4-3 torde ju vara osannolikt men lägger till det bara för ordningens skull)
Jag känner att det är lite avhängigt att jägaren lyckas med att ta med sig rätt person om den blir käk/lynchas. För om det händer att den tar med sig en god så blir jag lite spooky om det står 5-2 nu och det försvinner 2 goda i ett svep= 3-2!!!

(även om det nu står 6-1 så blir det ju 4-1- men då torde ändå oddsen tala till godas favör tycker jag)
sitter och funderar så det knakar över dagens lynch.

Kan det ha varit så att den gick mot 2 goda ändå?
det känns ju inte så, men å andra sidan var jag väldigt övertygad om att zassoo var ond också, även om jag började fundera allt eftersom hennes inlägg kom idag
Men vem/vilka sjutton skulle vara onda då, om inte Dentaku är det?
Jag vill hålla
Paddington och
Habina åt det godare hållet baserat på hur de teoriar och röstar,
Snurrfian är jag tveksam om, men hon har en hel del inlägg som gör att jag håller henne neutral lutande åt det goda hållet
Dentaku behöver jag ägna mer genomläsning och analysering åt, men just att hon känns lite anonym får mig att sätta henne på min troligond-lista i detta gänget som är kvar- men får helt enkelt vrida och vända lite och återkomma med mer funderingar där efter nattDL, om jag får chansen till det förstås
_CorpseBride_ är ju en som jag känner att jag behöver granska lite mera faktiskt, Niyama var fundersam mot henne och hennes instinkter tidigare i leken har ju resulterat i att ulvarna lynchats på rad, så absolut att man ska kolla på _CB_ordentligt! Sedan är paddington inne på att nån i lyan kan ha varit inne och styrt över röstningen till zassoo, och det är en tanke jag kan följa och gör ju att _CB_ hamnar på obslistan för stunden
Lobelia jag vete katten jag! När jag läste om leken nu så när hon kommer in så tycker jag att hon eldar på lite för hålla fokus på zassoo? ska kolla upp med citat om det kan stämma?
Hon gjorde ungefär likadant senast, kom med tankar för att så in misstankar mot de som de onda ville att lynchen gick emot( inte glömt bort det!)men samtidigt verkar hon på hugget på ett sätt jag inte riktigt tycker att en ond borde vara?
Hon har också varit väldigt på Snurrfian idag, och det skaver lite, då jag gärna vill hålla Snurrfian åt det godare hållet pga hennes inlägg- så sammantaget angående Lobelia-jag får inget riktigt grepp om henne.....
sedan är det bara jag kvar då, så någonstans här ovan gömmer det sig 1 (minst) ulv
jag noterar att jag, Paddington och Habina har ungefär samma tankebanor, vilket känns ganska tryggt då jag ju håller de två som goda pga deras teoriinlägg och hur de röstat hittills i leken.
Snurrfian har jag som lutande åt det goda hållet, pga vettiga resonemang och hittar inget ulvigt i dem så här långt
Sedan har vi klungan
Dentaku
_CorpseBride_
Lobelia
Minst en av dem borde vara god, kanske 2 om det trots allt är bara en ulv kvar, men som sagt innan leken är slut så räknar jag hellre med 2 ulvar, än en.
jag skrev en sammanfattning inatt som jag klipper in då den i stort sammanfattar det hela fortfarande
Jag saknar tankar från både
@Dentaku och
@Lobelia för just nu är det högintressant att se vad de har att komma med.
"ok lite fundering på vad det står just nu i leken, det börjar bli ett decimerat antal delatagare
Det är 7 st kvar så antingen står det 6-1 eller 5-2 beroende på hur många ulvar det är kvar.(4-3 torde ju vara osannolikt men lägger till det bara för ordningens skull)
Jag känner att det är lite avhängigt att jägaren lyckas med att ta med sig rätt person om den blir käk/lynchas. För om det händer att den tar med sig en god så blir jag lite spooky om det står 5-2 nu och det försvinner 2 goda i ett svep= 3-2!!!

(även om det nu står 6-1 så blir det ju 4-1- men då torde ändå oddsen tala till godas favör tycker jag)
sitter och funderar så det knakar över dagens lynch.

Kan det ha varit så att den gick mot 2 goda ändå?
det känns ju inte så, men å andra sidan var jag väldigt övertygad om att zassoo var ond också, även om jag började fundera allt eftersom hennes inlägg kom idag
Men vem/vilka sjutton skulle vara onda då, om inte Dentaku är det?
Jag vill hålla
Paddington och
Habina åt det godare hållet baserat på hur de teoriar och röstar,
Snurrfian är jag tveksam om, men hon har en hel del inlägg som gör att jag håller henne neutral lutande åt det goda hållet
Dentaku behöver jag ägna mer genomläsning och analysering åt, men just att hon känns lite anonym får mig att sätta henne på min troligond-lista i detta gänget som är kvar- men får helt enkelt vrida och vända lite och återkomma med mer funderingar där efter nattDL, om jag får chansen till det förstås
_CorpseBride_ är ju en som jag känner att jag behöver granska lite mera faktiskt, Niyama var fundersam mot henne och hennes instinkter tidigare i leken har ju resulterat i att ulvarna lynchats på rad, så absolut att man ska kolla på _CB_ordentligt! Sedan är paddington inne på att nån i lyan kan ha varit inne och styrt över röstningen till zassoo, och det är en tanke jag kan följa och gör ju att _CB_ hamnar på obslistan för stunden
Lobelia jag vete katten jag! När jag läste om leken nu så när hon kommer in så tycker jag att hon eldar på lite för hålla fokus på zassoo? ska kolla upp med citat om det kan stämma?
Hon gjorde ungefär likadant senast, kom med tankar för att så in misstankar mot de som de onda ville att lynchen gick emot( inte glömt bort det!)men samtidigt verkar hon på hugget på ett sätt jag inte riktigt tycker att en ond borde vara?
Hon har också varit väldigt på Snurrfian idag, och det skaver lite, då jag gärna vill hålla Snurrfian åt det godare hållet pga hennes inlägg- så sammantaget angående Lobelia-jag får inget riktigt grepp om henne....."
Nu har många redan gjort granskningar av
Dentakus och
Lobelias historik, jag vill kunna lägga till deras reflektioner idag så avvaktar deras reaktioner
_CorpseBride_ känns precis som igår vettig, om än något förvirrad och försöker vrida på allt lite mer än det kanske behövs. Men hittills är mitt intryck av henne som en förvirrad god så här långt.