Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

:banana::banana::banana: Alltså fy vad jag var nervös! :nailbiting:

Lobelia eller _CorpseBride_ kvar??? O_o Eller har jag blivit totalt grundlurad av quarter4ever eller paddington? :cautious:
Så känner jag också! :nailbiting: :arghh: Paddington är tillräckligt skicklig för att lyckas, och Q skulle säkert klara det också... :cautious: Men jag undrar jag...

Jag måste sova på saken nu, jag hade hoppats att det bara var en kvar men som jag skrev tidigare så trodde jag ju två..

Känns som jag måste ta en vända till nu.

Jag måste sova på saken nu, jag hade hoppats att det bara var en kvar men som jag skrev tidigare så trodde jag ju två..

Känns som jag måste ta en vända till nu.

Jag måste också sova på saken... Fast inatt får ulvarna gärna käka mig, ifall de funderat över det. Jag är extra smaskig ikväll, för jag vet inte alls hur jag skall tänka imorgon. :nailbiting:

Sov gott alla! Dröm sött om fluffiga små fiskbulleföl. :love:

130615_51bcb25dddf2b30ea4da299a.jpg

Jag måste också sova på saken... Fast inatt får ulvarna gärna käka mig, ifall de funderat över det. Jag är extra smaskig ikväll, för jag vet inte alls hur jag skall tänka imorgon. :nailbiting:

Jag gillar fiskbulleungar och jag behöver dig i morgon:love: så ge inte nån dumma idéer nu. Jag hoppas ängeln tänker klokt

jättejättesöt:love:
men vad sjutton inte ska du ge upp- det är bara en (väl:cautious: @LL) kvar?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 775
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka