Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Attans, in ulvusling till :( Lekledaren är definitivt ond. Kan vi rösta på BSF och cirkus?

Näää!
Jag är en enkel sidekick bara!

Jag bara måste säga en annan sak - helt jätte off-topic, men ändå en av våra ulvlekarkompisar som inte varit med på ett som det gäller -

Jag har fått ett paket i min brevlåda! Det är någon :love: som vet att jag fyller år imorgon och har skickat ett paket! Jag är så himla glad, rörd och tacksam!

Näää!

Jag bara måste säga en annan sak - helt jätte off-topic, men ändå en av våra ulvlekarkompisar som inte varit med på ett som det gäller -

Jag har fått ett paket i min brevlåda! Det är någon :love: som vet att jag fyller år imorgon och har skickat ett paket! Jag är så himla glad, rörd och tacksam!
:heart:)
Gud vad kul!!!!!!
nu har inte jag din adress men du får en cyberkram iaf!
Och jag kan lyfta ölen i en (fylle)-år skål imorgon!!!!!
:love:

Näää!

Vad kul, vilken överraskning!

Å jättegrattis i förskott!!!

Näää!

Hipp hipp hurra!

Näää!

Grattis i förskott!

ok
tillbaka till fokus på leken
Det måste ju vara minst en ulv kvar för annars hade vi ju vunnit nu- eller hur?
Habina är spooky men jag har allvarligt svårt att se att hon skulle kunnat blivit grundlurad faktiskt? Nån borde inlagt om stora protester- right?
Eftersom Dentaku ändå visade sig vara luden så finns det i min värld bara två kvar att välja på
därmed så hamnar både Lobelia och _CorpseBride_ under lupp
Och då gäller det ju att läsa mellan raderna och grunna hårt, för båda tycker jag har framställt sig i en bra dager, ändå?
Så nån av dem är väldigt skicklig på att dölja vem den är- så mycket är säkert!
Det är nu jag börjar känna mig som Brasse
DEN ska bort för att.....?
( fast han har 4 alternativ- jag har bara 2)
hm

Jag ska verkligen försöka få till något nu när lill-fluffet tar en kort vilopaus mellan ätandet, bajsandet och pipandet...

Jag känner mig rejält dragen vid näsan av ulvarna, måste jag säga och en bieffekt är att jag förstår att jag ligger rätt risigt till inför kvällens lynching.

De personer som jag efter tidigare röstningar nu håller åt de godare hållet är Habina och Paddington.

Återstående:

Snurrfian vill jag ändå hålla neutral åt det godare hållet, trots att hon röstar på mig. Hon kan helt enkelt vara en god som är fel ute.

Quarter4ever har jag haft alldeles för dålig koll på och även om det inte finns något som direkt pekar på att hon skulle vara ulv så får hon inte glida under radarn längre. Fortfarande neutral men inte nödvändigtvis åt det godare hållet.

Lobelia skrämmer mig alltid lite för att hon känns som en skicklig spelare. Jag har väldigt svårt att placera henne.

_CorpseBride_ släppte jag ju misstankarna lite om men jag börjar undra om jag inte blev lurad. Precis som Lobelia känns hon svårplacerad men till skillnad från henne så känns det inte som om CB är mer diffus som spelare.

plockar fram detta från Dentaku och det var ju inte ett dugg hjälpsamt:meh:
Hm hon varken godförklarar eller ondförklarar någon direkt utöver de tre jag redan hållit åt det godare hållet en längre tid pga deras teorier och resonemang och hur de röstat
Det var allt en taskig lya:rage::mad:

Du slipper att alla går på dig för att du har råkat rösta ut en god.
och detta vet jag inte om jag riktigt håller med om?
Du själv har ju granskat mig idag och jag tror nog att de andra gjort det också?
Du reserverade dig för att du kan ha blivit grundlurad av mig, men du själv höll mig för god då iaf?
Är det bara för att jag ifrågasätter dig så bör du rikta om strålkastarna lite, om inte så har du en annan agenda än mig- as simple as that!
Jag har varit ifrågasatt av bla Paddington tidigt i leken och även Lobelia idag som allt brukar vara bra på att grilla folk, och som sagt jag har inget emot att granskas!

hm nu är det jag som har monolog med mig själv:cool:
om jag blir käk imorgon så lär det ju stå rätt klart vart man ska fokusera , så det är egentligen inte så mycket att tillägga....
over and out!

nä kan ju inte hålla mig från att hylla allas vår @cirkus :love:
så innan det är dags att nanna

Ja må hon leva!
Ja må hon leva!
Ja må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva uti hundrade år!
Hipp hipp hurra!!

( här skulle det vara en flaggviftande smiley- men det får duga med en kommentar om det)

nä kan ju inte hålla mig från att hylla allas vår @cirkus :love:
så innan det är dags att nanna

Ja må hon leva!
Ja må hon leva!
Ja må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva uti hundrade år!
Hipp hipp hurra!!

( här skulle det vara en flaggviftande smiley- men det får duga med en kommentar om det)

Gulle dig! :love:
Nu har jag fått paket av MM, jag har fått sång av mannen (han är i Skåne :meh:) och sms av mannen också.

Nu ska jag sova gott och hoppas på att sonen sjunger för mig imorgon - gärna innan klockan är 12 eller så

Grattis @cirkus :bump: Som present till dig tänker jag äta en glass i ditt namn. Eller jordgubbar. Vi får se. :D (Och valet av ätande i cirkus ära har inget med lyan val att göra. :sneaky: )

UPPDATERING (något sen, det är ju så sköööönt att sova ;))
För en tågtokig finns inget liv utan en järnvägsstation. Axels krafter har tagit slut, han är deprimerad och stänger in sig på kontoret och vägrar att komma ut igen.

Axel spelades av Snurrfian som var ängel

OBSERVERA DLTIDERNA!
DagDL 21:00
NattDL: 22:00

Fråga: ska vi ta resterande DL ikväll? Om jag räknat rätt så borde det oavsett utgång bara bli ett DL till utöver detta.
Svara i PM om ni vill så skriver jag hur det blir när alla har svarat :)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka