DL 2
09:49 LenaH röstar på Gabby_Ossi
17:02 Corpse_Bride röstar på Gabby_Ossi
21:14 Niyama röstar pp Paddington
21:27 Dentaku röstar på _CorpseBride_
21:52 Lobelia röstar på Gabby_Ossi
21:55 Habina röstar på Lobelia
21:56 quarter4ever röstar på Paddington
21:58 Gabby_Ossi röstar på _CorpseBride_
21:59 Paddington röstar på Gabby_Ossi
21:59 zassoo röstar på _CorpseBride_
21:59 EmmaN röstar på Paddington
Gabby_Ossi: 4
Paddington: 3
_CorpseBride: 3
Lobelia: 1
Efter dagens lynch har jag just nu Lena mer åt det goda. Hon är inte godförklarad men ja, hon är inte misstänkt i mina ögon just nu heller.
Niyama har jag dålig koll på och jag har fortfarande inte hunnit kolla vad diskussionen om Paddan grundar sig i, borde göra det.
Dentaku har inte synts överdrivet och jag skrev tidigare att hon känns lite smygande, efter hennes röst på mig idag blir hon klart mer misstänkt.
Lobelia gör mig förvirrad. Hon missuppfattar vad jag skriver om henne. Antingen är hon god som blir stött av att få misstankar på sig eller ond som inte riktigt kan försvara sig. Nu lägger hon dock en tredje röst på Gabby så jag måste backa i mina misstankar och sätta henne mot neutral just nu. Och som svar på din fråga Lobelia: Jag menade inte att det är fel av dig att du vrider och vänder, det gör jag ju själv. Vad jag menar är att det känns som att du kastar enkla misstankar åt alla möjliga håll, vilket kan vara ett sätt att undgå strålkastaren själv. Tror dock inte jag har spelat med dig tidigare heller så jag vet inte riktigt hur du brukar spela.
Habina
känns god på sättet hon skriver och jag förstår henne i hennes funderingar. Blir lite skrämd när hon hakar på mina funderingar om Lobelia, men kan ju helt enkelt vara att hon gick i samma tankebanor själv. Habina får stå som neutral.
Q har också känts lite godare. Nu vet jag dock inte vad jag tycker om rösten på Paddan.Får gå tillbaka och kolla lite mer.
Paddan har för mig passerat ganska obemärkt. Har följt med i hennes resonemang och inte reagerat på något hittills.Tydligen så misstänkte hon Q likt Klara, men det måste ju inte betyda att hon måste vara ond... Hm.. Får som sagt kika mer på henne, står som neutral.
zassoo är jag nyfiken på! Måste absolut läsa mer vad hon skrivit. Hon la den allra sista rösten i första lynch, på Q. En röst som hon med andra ord visste inte gjorde någon skillnad. Nu lägger hon en tredje röst på mig, som än en gång inte gör någon skillnad. Möjligheten isf är att hon som ond hoppades på att en till skulle komma in och rösta på mig som ett räddningsförsök av Gabby. Eller att helt enkelt lägga ännu en röst som inte får allt för mycket uppmärksamhet. Jag blir misstänksam, kanske för att hon lägger en röst på mig. För i hennes övriga inlägg hon skrivit mot slutet har jag inte reagerat över något. Hon får ett öga på sig.
Även Emma röstar på Paddan. I det läget borde hon väl veta att Gabby skulle ryka? Får stå som fortsatt neutral men ska kika lite mer på henne också.
Jag tror nog att det finns någon/några ulvar i rösterna på mig och Paddan, frågan är bara vilka. Just nu är jag mest nyfiken på Niyama och Dentaku. Får tanken att de två skulle kunna ha kommit in och försökt sprida blickarna åt andra håll då Gabby fått två röster på sig. Får som sagt kika mer på detta imorgon.