DL 22På mobilen... Trettio grader där datorn är.
Hur är det röstat hittills och när är DL?
En röst på Lobelia ( CB)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DL 22På mobilen... Trettio grader där datorn är.
Hur är det röstat hittills och när är DL?
ja jo det är precis detta jag tänkt sedan i nattNu är jag hemma efter en härlig efm/kväll på Dalälven, men jag håller på att laga mat samtidigt så jag är inte helt närvarande...
Med tanke på att jag har två som jag är nästan helt övertygad om att de är goda, enligt tidigare inlägg, Paddington och Habina, jag vet att jag är själv är god och jag tror att Q är godast av fyra som är kvar så har jag tre som jag inte vet var jag ska placera.
Dentaku har jag röstat på redan med funderingen om det inte var så att hon är ulv som blev räddad igår, Lobelia funderar jag en del över, visst hon verkar leta aktivt men det känns som om hon först kom igång nu mot slutet när det börjar brännas runt fötterna på de i lyan, men det kan lika gärna vara en god som börjar få bilden klar för sig.
CB får jag liksom inget grepp om och det skrämmer, det var precis på samma sätt som med EmmaN och det gör att jag funderar på om jag borde reagera mer på det.
Kort sagt så har jag tre jag misstänker, någon av dem borde vara god, möjligtvis två men vem/vilka?
oh fan jag glömde snurrfians röstDL 5
12:24 Snurrfian röstar på Dentaku
13:42 _CorpseBride röstar på Lobelia
Dentaku: 1
Lobelia: 1
Ja jag kan följa hur du tänker, men jag blir spooky på den rösten CB gjorde på dig idag!Min spontana tanke om Dentaku och CB är att de förmodligen inte är i lyan tillsammans, i övrigt ger inläggen inte mycket, det ser ut som en ulv som försöker glida undan och som undviker uppmärksamhet, men hon kan ju också ha tidsbrist och var god.
Dentaku har i övrigt inte många rätt i misstankar och röster. Hon menar på att Gabby inte kan vara så uppenbar och röstar på CB - som hade en del misstankar på sig och här ser det ulvigt ut.
Äh jag får heller inte ut något vettigt ur vår kycklingfostermamma. Men det liksom luktar ulv om henne, men jag kan inte ta på något, inte mycket innehåll i inläggen. Skulle jag välja utan hänsyn till er andra blir det nog Dentaku men vet e katten. Det är mer misstänkt hos CB men hon skriver så mycket fylligare.
Har du något scenario att CB skulle vara god då? Du drar upp 2 ulvversionerJag känner att jag blir lite tveksam här... Kan _CorpseBride_ rösta på sin ulvkollega lobelia för att verka god? Eller är hon ulv som följer diskussionen och hoppas att fler skall rösta på goda lobelia?
Fan, jag vet inte hur jag skall göra om 35 min!Nu sitter jag iaf vid datorn igen, 31 grader varmt uppe på min fina vind.
![]()
Hm ja det var också en tanke- men jag tycker ju att Lobelia gör en ansträngning för att visa upp sin godhet jag? Eller så är det jag som blir bortkollrad?Jag känner att jag blir lite tveksam här... Kan _CorpseBride_ rösta på sin ulvkollega lobelia för att verka god? Eller är hon ulv som följer diskussionen och hoppas att fler skall rösta på goda lobelia?
Fan, jag vet inte hur jag skall göra om 35 min!Nu sitter jag iaf vid datorn igen, 31 grader varmt uppe på min fina vind.
![]()
vad får dig att tro det?Min spontana tanke om Dentaku och CB är att de förmodligen inte är i lyan tillsammans
Jag har och svårt att se dem bägge i lyan ihop. Dentaku lade första rösten på CB I dl2 och Gabby röst två, har svårt att se att lyan skulle samla sina rösterså.Min spontana tanke om Dentaku och CB är att de förmodligen inte är i lyan tillsammans, i övrigt ger inläggen inte mycket, det ser ut som en ulv som försöker glida undan och som undviker uppmärksamhet, men hon kan ju också ha tidsbrist och var god.
Dentaku har i övrigt inte många rätt i misstankar och röster. Hon menar på att Gabby inte kan vara så uppenbar och röstar på CB - som hade en del misstankar på sig och här ser det ulvigt ut.
Äh jag får heller inte ut något vettigt ur vår kycklingfostermamma. Men det liksom luktar ulv om henne, men jag kan inte ta på något, inte mycket innehåll i inläggen. Skulle jag välja utan hänsyn till er andra blir det nog Dentaku men vet e katten. Det är mer misstänkt hos CB men hon skriver så mycket fylligare.
Hon är väl återvändare? Om hon är skicklig eller inte vet jag inte. Tankarna jag fick nu är framförallt från dagens genomgång har inte haft tid/ork tidigare att verkligen lusläsa inläggen.Ja jag kan följa hur du tänker, men jag blir spooky på den rösten CB gjorde på dig idag!
Tycker du gjorde en "spot on" där när du sa att hon liksom inte tänker själv.
Jag har för mig att Dentaku aviserade innan att hon hade dåligt med tid, och dessutom har hon varit borta länge, och CB är väl en rutinerad spelare egentligen?
I bakhuvudet har jag Niyamas röst att CB kan ha grundlurat henne och det är lite det jag undrar över om det är så?
Har du något scenario att CB skulle vara god då? Du drar upp 2 ulvversioner
Hm ja det var också en tanke- men jag tycker ju att Lobelia gör en ansträngning för att visa upp sin godhet jag? Eller så är det jag som blir bortkollrad?
vad fan- smittar ulvspelsnojan
![]()
ja så har jag fattat iafHon är väl återvändare? Om hon är skicklig eller inte vet jag inte.
hmJa, jag tycker också att lobelia gjort en rejäl uppryckning. Men är det god som blir desperat eller ond som blir desperat?![]()
vad får dig att tro det?