Ja, jag tycker också att lobelia gjort en rejäl uppryckning. Men är det god som blir desperat eller ond som blir desperat?![]()
Min spontana tanke är att hon inte är så luden.....men jag kan ju vara lurad igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag tycker också att lobelia gjort en rejäl uppryckning. Men är det god som blir desperat eller ond som blir desperat?![]()
ja det vore vääldigt bra att veta!!!!
Min spontana tanke är att hon inte är så luden.....men jag kan ju vara lurad igen![]()
med ditt velande har du gett mig magsårJag orkar inte med velandet längre, jag får magsår!Men jag bestämmer mig för att, för stunden, lita på lobelia som god.
jag lovar att jag tänker så det knakar!!!Jaha så hinner man in och ser att det startat en nojja mot mig? Jag säger bara, läs mina teorier genom leken och även vad andra skrivit om mig. Ex zassoo hade väldigt rätt. Jag är för trött för att gå in i djupare diskussioner och Lobelia känns bara tråkig nu som säger att jag aldrig skulle komma med egna tankar, så mycket som jag har kommit med! Det var ju bara den sista rösten nu jag är jätteosäker på. Vilket jag också har sagt. Jag vet inte om Lobelia el Dentaku är onda. Lobelias teorier nu känns vettiga, men det känns också som att det blir enkelt för henne att hoppa på andras nojor och försöka rikta blickarna mot mig vilket gör att jag ändå låter min röst stå kvar om inte något mirakulöst skulle hända. Jag är osäker på Q också, har märkt att Q har försökt sprida lite misstankar kring mig tidigare men misslyckats. Det konstiga är att ingen faktiskt då går tillbaka och kollar, utan bara går på teorierna.
Jag hoppas dock att ni tänker till och inte röstar ut en god i onödan ikväll!
Du röstar på mig med en motivering som i mina ögon är ren lögn, jag har aldrig påstått att det två som var uppe för lynch senast, zasso och dentaku, är goda.Jaha så hinner man in och ser att det startat en nojja mot mig? Jag säger bara, läs mina teorier genom leken och även vad andra skrivit om mig. Ex zassoo hade väldigt rätt. Jag är för trött för att gå in i djupare diskussioner och Lobelia känns bara tråkig nu som säger att jag aldrig skulle komma med egna tankar, så mycket som jag har kommit med! Det var ju bara den sista rösten nu jag är jätteosäker på. Vilket jag också har sagt. Jag vet inte om Lobelia el Dentaku är onda. Lobelias teorier nu känns vettiga, men det känns också som att det blir enkelt för henne att hoppa på andras nojor och försöka rikta blickarna mot mig vilket gör att jag ändå låter min röst stå kvar om inte något mirakulöst skulle hända. Jag är osäker på Q också, har märkt att Q har försökt sprida lite misstankar kring mig tidigare men misslyckats. Det konstiga är att ingen faktiskt då går tillbaka och kollar, utan bara går på teorierna.
när har jag jogrt det?ag är osäker på Q också, har märkt att Q har försökt sprida lite misstankar kring mig tidigare men misslyckat
Vad är det för misstankar du anser Q spridit och misslyckats med?Jaha så hinner man in och ser att det startat en nojja mot mig? Jag säger bara, läs mina teorier genom leken och även vad andra skrivit om mig. Ex zassoo hade väldigt rätt. Jag är för trött för att gå in i djupare diskussioner och Lobelia känns bara tråkig nu som säger att jag aldrig skulle komma med egna tankar, så mycket som jag har kommit med! Det var ju bara den sista rösten nu jag är jätteosäker på. Vilket jag också har sagt.
Jag vet inte om Lobelia el Dentaku är onda. Lobelias teorier nu känns vid första anblick vettiga, men det känns också som att det blir enkelt för henne att hoppa på andras nojor och försöka rikta blickarna mot mig vilket gör att jag ändå låter min röst stå kvar om inte något mirakulöst skulle hända. Hennes hoppande på nojorna mot mig gör bara att jag blir ännu mer osäker på om hon faktiskt är en lurig ond. Jag är osäker på Q också, har märkt att Q har försökt sprida lite misstankar kring mig tidigare men misslyckats. Det konstiga är att ingen faktiskt då går tillbaka och kollar, utan bara går på teorierna.
Du röstar på mig med en motivering som i mina ögon är ren lögn, jag har aldrig påstått att det två som var uppe för lynch senast, zasso och dentaku, är goda.
Vad säger du om det? Har du kanske en annan motivering också?
när har jag jogrt det?
jag har haft funderingar på dig- ja
ffa som Niyama höll dig som en kandidat att ha kunnat grundlura dig ( edit: Niyama menar jag)
Att du hamnar under lupp nu är det väl inget konstigt med, eftersom du, likväl som jag, Lobelia och Dentaku röstade på zasssoo?
Och det blir helt naturligt att man funderar över det?
Ok jag förtydligar:Jag förstår inte?![]()
Vad är det för misstankar du anser Q spridit och misslyckats med?
Ok jag förtydligar:
det var vi som röstade på zassoo igår som visade sig vara god, tycker du att det är konstigt att vi alla blir föremål för granskning?
jag har inget emot att granskas- har du?