Bukefalos 28 år!

Stockholmare!

Jag kör snabba puckar! I värsta/bästa fall så kan vi köra i december också! :)

Skriv ditt alias efter datumet. Kopiera det senaste inlägget med "anmälningar" när du skriver till ditt namn så ser vi vilket datum flest kan! Om du kan båda lördagarna så skriv ditt namn på båda :)

Lördag 21 november
Lördag 28 november

Det blir middag ute nånstans (nåt inte alls för avancerat), och sen kanske lite utgång om folk är på. Så kan folk hänga kvar eller droppa av beroende på vad man känner för!
 
Jag kör snabba puckar! I värsta/bästa fall så kan vi köra i december också! :)

Skriv ditt alias efter datumet. Kopiera det senaste inlägget med "anmälningar" när du skriver till ditt namn så ser vi vilket datum flest kan! Om du kan båda lördagarna så skriv ditt namn på båda :)

Lördag 21 november

Lördag 28 november
*Aliche

Det blir middag ute nånstans (nåt inte alls för avancerat), och sen kanske lite utgång om folk är på. Så kan folk hänga kvar eller droppa av beroende på vad man känner för!
 
Jag kör snabba puckar! I värsta/bästa fall så kan vi köra i december också! :)

Skriv ditt alias efter datumet. Kopiera det senaste inlägget med "anmälningar" när du skriver till ditt namn så ser vi vilket datum flest kan! Om du kan båda lördagarna så skriv ditt namn på båda :)

Lördag 21 november
Lördag 28 november

Det blir middag ute nånstans (nåt inte alls för avancerat), och sen kanske lite utgång om folk är på. Så kan folk hänga kvar eller droppa av beroende på vad man känner för!

Jag kan inte 21:a men 28:e!
 
Skriv ditt alias efter datumet. Kopiera det senaste inlägget med "anmälningar" när du skriver till ditt namn så ser vi vilket datum flest kan! Om du kan båda lördagarna så skriv ditt namn på båda :)

Lördag 21 november
Lördag 28 november

@tornblomma
@Aliche
@Hyacinth
 
... och så missade jag presentationen.
Usel multitaskare strax över 30 med en svaghet för öl, mellandagarna (då kan man hitta julsaker, som är fantastiska, till bättre pris) och skogen. Förortsbo, jobbälskare med ambition men utan plan, cynisk.
 
Jag bor inte i Sthlm men är 08 :) Hänger gärna med om jag kan! Och jag tror jag kan den 28-e.
Presentation: Kanske lite underlig men snäll, skyller på att alla konstnärer är konstiga :D Krogar inte mycket nuförtiden pga orkar inte och tidsbrist...Är vegetarian sedan nittiotalet, har haft hästar och stall sedan födseln.
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker

(Är även selektivt kontrollfreak)
 
Är på Friends 28:e men ni har säkert så trevligt om ni ses då att det blir snart igen!


Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp