Stockholmare!

Ok glömde att presentera mig.

Om ngn missat det så är jag komplett galen ;) (men inte farlig).
Pratar mycket och ibland osammanhängande.
Är en obotlig vinälskande bohem som hänger på barer istället för hemma. Mitt hem är ett ställe där jag förvarar mina kläder (och de är öhm ganska många :p ). Umgås med allt från coola klubbkids, till modebloggare, kulturarbetare, sunkbo-hemer till excentriska pensionärer.

Öhm ja det var nog allt ;)
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza


Alltså, vad jätteroligt och jätteläskigt samtidigt! Jag hänger gärna på om jag får :)

29-årig södermalmsbo, ev. är flytt till Kungsholmen på g, jättearg (:D) feminist, bokslukare och älskare av all things British. Fullständigt charmerande besserwisser som önskar hon hade en katt. Avskyr kaffe och gin!
 
Fan! Måste ni bo så långt bort... :banghead: :(

Får väl starta en egen tråd imorrn för att hitta några närmare där jag bor. :laugh:

Hoppas ni får det trevligt, lite avis är jag nog allt på er ändå. ;)
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung

Jag kan passa in så att jag passerar Stockholm på vägen mellan mina platser.
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto

Jag är 25 år, bor med sambon och våra galna hundar en liten bit utanför Stockholm. Syr 1700tals kostymer på min fritid, leker hobbyfotograf och målar. Jag har även en liten ponny. :)
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto


Önskar jag kunde den 28/11 jag med, men det är kört. Jag skriver upp mig den 21:a även om det verkar kört bara för att! :D Jag bor lite söder om söder, har katt och är väl inte världens mest spännande människa alla gånger men är glad och trevlig. Jag har hästpaus just nu och massor med tid som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med förutom att läsa och lyssna på musik.
 
Haha, jag fick höra att min wäesterwijkska kunde komma fram efter just, några hederliga bärs :D Annars är jag född i den här storstan och fått veta att jag säger saker väldigt stockholmskt. Som typ bEbis :p

Haha, hederliga bärs är inte att förakta liksom :D
Det värsta är att jag lägger mig till med lite stockholmsdialekt när jag är här, så kombinationen av mängder med dialekter låter... inte så vackert :angel:
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto


Önskar jag kunde den 28/11 jag med, men det är kört. Jag skriver upp mig den 21:a även om det verkar kört bara för att! :D Jag bor lite söder om söder, har katt och är väl inte världens mest spännande människa alla gånger men är glad och trevlig. Jag har hästpaus just nu och massor med tid som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med förutom att läsa och lyssna på musik.

Gud vad roligt, vad jag längtar!! :love:

Lutar mot 28:nde då men fortsätt skriv upp er! Om det är ett litet gäng som enbart kan 21:e och inte 28:nde så ses jag gärna då också :p
 
Hej jag har smygläst här i åratal men är trevlig för det :) Fixade äntligen en inloggning bara för detta trevliga tillfälle.
Bor norr om stan, har utflyttade barn men häst och sambo. Jobbar med IT. Jag hänger gärna på om noviser är välkomna, kan båda datumen.

Varmt välkommen! :) :heart
 
Ehum, jag känner att jag måste våga fråga (och sluta vara så rädd av mig) så jag gör helt enkelt så. Nyinflyttad i hufvudstaden och i samma sits som @Singoalla.

Får jag (trots ej superaktiv bukefalist och ej uppnått fancy Senior-ålder) också haka på? :o:D
 
Vad kul det låter! Jag hade tänkt skriva att jag gärna hänger på, men sen kom jag på att jag inte bor i Stockholm längre :banghead: Hänger gärna med en annan gång om det blir fler tillfällen och jag råkar befinna mig i stan :)
 
Fan vilket trevligt gäng ni verkar bli! Jag är inte i landet då så jag får skippa denna gången.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp