Stockholmare!

Ehum, jag känner att jag måste våga fråga (och sluta vara så rädd av mig) så jag gör helt enkelt så. Nyinflyttad i hufvudstaden och i samma sits som @Singoalla.

Får jag (trots ej superaktiv bukefalist och ej uppnått fancy Senior-ålder) också haka på? :o:D
Apropå aktiv så eh... Jag har varit medlem sedan 2008 och skrivit vadå, typ 300 inlägg? Inte superhög frekvens på mitt deltagande med andra ord :D
 
Jag hänger på om logistikens gudar är mig nådiga, dvs att jag fått beslut om färdtjänst. Eller någon av er plockar upp mig ca 1 mil söder om Brållsta golfklubb. Med tanke på hästtätheten här så är det teoretiskt möjligt att det döljer sig en bukefalist bakom någon gran eller tall.

Beskrivning blir knepigt, vresig, vrång, empatisk, excentrisk ofrivillig pensionär? Som faktiskt behöver träffa människor ibland, samt gå ut o äta god mat i trevligt sällskap.
 
Eller någon av er plockar upp mig ca 1 mil söder om Brållsta golfklubb.
Jag kan hämta dig.
Inte för att jag vet var det är.
Mitt enda problem blir att hitta dit, men det känns lösbart.

Jag har MacGyvers gamla Skoda och den drar så litet soppa att jag kan köra runt ungefär hur som helst.
 
Jag hänger på om logistikens gudar är mig nådiga, dvs att jag fått beslut om färdtjänst. Eller någon av er plockar upp mig ca 1 mil söder om Brållsta golfklubb. Med tanke på hästtätheten här så är det teoretiskt möjligt att det döljer sig en bukefalist bakom någon gran eller tall.

Beskrivning blir knepigt, vresig, vrång, empatisk, excentrisk ofrivillig pensionär? Som faktiskt behöver träffa människor ibland, samt gå ut o äta god mat i trevligt sällskap.
Vart ligger brållsta golfklubb?
 
Jag kan hämta dig.
Inte för att jag vet var det är.
Mitt enda problem blir att hitta dit, men det känns lösbart.

Jag har MacGyvers gamla Skoda och den drar så litet soppa att jag kan köra runt ungefär hur som helst.
7 km öster om Brottby ´`gamla Norrtäljevägen, ta höger vid golfklubben ´` 1 mil söderut längst Rialavägen, + lite kringelkrokar i skogen.
 
Kom på att jag kanske ska skriva med mig själv också :D

Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper
Singoalla

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
 
Apropå aktiv så eh... Jag har varit medlem sedan 2008 och skrivit vadå, typ 300 inlägg? Inte superhög frekvens på mitt deltagande med andra ord :D

Jag var tvungen att kolla! Har varit medlem sedan 2006 och skrivit 6408 inlägg. Då var jag faktiskt medlem innan också under ett annat användarnamn sedan 2004 :D

Ni på Buke är med andra ord mitt längsta förhållande! :eek: :p Jag tror jag skrev det i någon bildtråd för inte så länge sen, att efter att ha sett era fina nunor och följt era resor så länge så känns det nästan som jag känner vissa av er.
 
@Singoalla: :D:banana:

Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper
Singoalla
Reykjavik

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
Reykjavik
 
Lördag 21 november
TygerTyger
Starcraft
Zaga
Glooper
Singoalla
Reykjavik
BornAgain

Lördag 28 november
tornblomma
Aliche
Hyacinth
TygerTyger
stjarnhimmel
hier
Skywalker
Manza
Inte_Ung
Tonto
Singoalla
Reykjavik
BornAgain

Ser ut att bli ett helt gäng! Vad säger ni som kan nu på lördag 21 december, ska vi köra? Jag går gärna båda datumen. Tänkte att det är några av er som enbart kunde då typ @Zaga @starcraft @Glooper Så skulle vi kunna ha en liten träff då. @BornAgain @Reykjavik och @TygerTyger ni kan få välja om ni vill gå på den ena eller den andra, eller båda om båda blir av! Tänker jag :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp