större Bog skydd.

Q

Qudexco

Nu har jag då en ganska stor pålle som jag skulle villja ha ett bog skydd till men hittar inget som passar. jag menar min kompis har stl full till sin D-ponny!! hur ska då min häst på 173 kunna ha ett bogskydd?? hmm nån som vet vart det finns i lite större storlekar??
 
Min häst är också 173 och kan ha L på bogskydd- det finns ju såna med stretch...
 
Det är ganska lätt att sy bogskydd själv, jag har av baddräktstyg med så stor fåll att man kan använda en vanlig resårgjord som fastsättning. Har två bogskydd hemma i 'normal fullstorlek' som är för tighta till min 159-cm häst (fast han är iofs grov), så dét är inte lätt med storlekar.
 
Ekohallen har, Sen andra ridaffärer med shirestäcken borde ju ha,
Annars kanske man kan fråga om någon kan beställa hem ett sådant :)
 
Min stora häst drar X-full i allt utom bogskydd köpt hos Börjes.
Det jag köpte i storlek Large trodde jag skulle vara i minsta laget, men icke då, hon nästan drunknar i det istället.
Suck, och jag som köpte två stycken....
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
549
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 910
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 139
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 272
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp