Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
from med imorgon har jag tre byten igen
Men jag vet inte hur jag ska göra, minns liksom inte riktigt vem som velat ha vad och så vet jag ju inte vilka som var först på tur iom att jag fått förfrågningar både här och på howrse..
kom på att jag inte har någon chans till att få ädelhästen, behöver göra 9 brygder till, och har bara idag och imorrn på mig - men det verkar som de övriga ädelhästarna inte var något bra? (har redan Rubin och Safir), so no loss
Jag minns att jag ville ha lite diamanter, men det beror på vad du har kvar och så. Har du något guldäpple kvar? För i sådana fall vill jag gärna ha det
Jag fick precis Smaragd!!!
Och har betäckt henne nu (fanns hur många betäckningserbjudanden med safir som helst men åsnor finns det inte lixom...??).
Anyway, glad blev jag Inte för att jag riktigt vet vad nån av dom är bra för, men det är iallafall lixom två för en
Kom ihåg alla att jag sa igår att "okej, det är sista passet jag köper, promise"....
edit:
Någon som vet vad dom är bra för btw, ger Topas något till mig eller bara andra spelare? Och Smaragd, ger hon nåt annat bra än fölisar? Hm... man måste kunna betäcka fler gånger också, eller??
Ja, lite surt då jag satt och gjorde saker med typ pegas fjädrar och sånt igår, som jag kunnat spara och fått en gudomlig.. men inte en chans att jag köper 8 pass till nu.. gjorde av med hästskor också
Tycker lite samma som du, även om jag inte direkt kunde gjort annat än vad jag gjorde.
Förstår att du tycker det är surt när du gjort så
Säkert många andra som tänkt på liknande sätt!