Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du förr med de vandrande hästarna eller andra liknande event? För såhär tufft har jag aldrig haft det och antalet hästar har bara stigit med någon procent under senare tid.
Å andra sidan satsar jag inte på att få alla vandrande hästar. Har ingen lust att skaffa fram 25 y-horn, lägga X00 000:- och tillslut bara stå där med en tråkig vildhäst.Men just harmonipaketet som man får för tävlingarna vill jag gärna ha...
![]()
Ok. Som sagt har jag aldrig upplevt att det gått så segt tidigare. De senaste gångerna med liknande upplägg har jag nog i och för sig avlat på enhörningarna och då sätter jag ju dem i tävlingar mellan fölningar... Försöker hålla Hades i jämna steg med Aphrodite i alla fall så eventet inte hinner ta slut innan jag har fått ihop tillräckligt med poäng.
Jag gissar f.ö. att Poseidon är den hemliga hästen.
Ja mitt problem är att mina MA-hästar är mellan 20-23 och behöver cloudas allihop så jag kan inte gå för hårt fram på dem...
Skulle absolut kunna hjälpa till att åldra några MA:s.Skicka över ett par du!
Aphrodite är ju inloggninghästen som man inte kan skynda på förrutom några futtiga ufo-poäng, om jag tävlar så Hades håller jämna steg med henne så vet jag att eventet inte kommer ta slut innan jag tävlat alla 910 gånger.
KL
Ni som finns på internationella kan lägga till Fishli där om ni villbörjar bli liiite mer aktiv.. Funderar just nu på vad jag vill föda upp där
och där har jag även ett Guldäpple jag inte behöver.
På svenska försöker jag döda några MA hästar inför det kommande eventet.. Suck vad tråkigt det är, alla mina MA hästar är typ 10 år![]()
Ja men tävlingshästar har jag ändåJag behöver passen till Y-Horn ju.. Jag lägger till dig, har några chokladägg att kasta också
så ska jag fundera över äpplet, jag vet inte vad det kan vara värt i equus?