Ja!Stort grattis! Kommer du ha närmare hem nu då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Stort grattis! Kommer du ha närmare hem nu då?
...och idag kom det:![]()
Grattis!Kommer att jobba som kommunikatör, så en närliggande bransch (och det känns helt rätt)![]()
Jag hoppar med i denna tråd. Jag har ett jobb, jobbar som butikschef på ett välkänt företag inom skönhetsbranschen sedan tre år, men jag vill komma vidare i karriären. Nu har jag precis ansökt till en intern vakans, som utbildningschef inom företaget. Håll tummarna att jag får komma på intervjuJag har vikarierat för nuvarande utbildningschef vid ett tillfälle innan och jag har relevant universitetsutbildning så jag hoppas verkligen på en inbjudan till intervju. Skulle i så fall utbilda hela Sveriges butikschefer i ledarskap och alla anställda inom sälj, strategi och produktkunskap. Sjukt kul
![]()
Hur trött blir man på HR-avdelningens evinnerliga prat om talent management och "hur ska vi nu motivera Dig framöver?" när det alltid är nej, nej. nej om man söker internt trots att man är perfekt på pappret?Nix pix det räckte visst inte. Dags att börja söka externt nu.
Såg att arbetsförmedlingen här på ön skulle ha en rekryteringsträff på måndag med ett flertal företag som sökte personal inför sommaren, och tänker bege mig dit men kom och tänka på, vad ska man ha med sig? Både CV och personligtbrev? Har inte tidigare varit på någon rekryteringsträff så vet inte riktigt hur det går till![]()
Tack - och grattis till @Sassy
Jag vet känslan.Inser nu hur mycket energi jag lagt på jobbsökande trots att jag bara snittat en knapp ansökan i veckan. Jobbevakningar i mail och databaser avslutat, och inget oroligt bevakande av telefon och inkommande mail.