Sv: Stora jobbsökartråden
Så..nu är jag tillbaka igen.
Vad är det för fel på en när man aldrig lär sig?
Jag har tyydligen ett väldans problem med att hålla ett tempo när jag arbetar. På alla arbetsplatser jag varit på de senaste åren så har jag fått höra att jag bland annat behöver öka mitt tempo. På ALLA ställen! Och jag lär mig tydligen aldrig på att bli snabbare, så vad f** gör jag för fel?!

Min sambo berättar för mig att jag är näst intill lika dan hemma och han försöker ge mig "tips" på hur jag ska göra för att ex: diska effektivare.. osv.
MEN jag står tydligen kvar på samma ställe o stampar.. Själv tycker jag att jag gör mitt bästa för att bli snabbare men tydligen så måste både armar och ben gå som trumpinnar för att det ska räknas som tempo?
ÄR det så?
Nu har jag precis varit hos AF och gjort en så kallad handlingsplan, där plan A) är att gå på en informationsmöte på Måndag ang. nåt projekt som jag sedan kan välja om jag vill vara med i eller ej. (Vet inte exakt vad det var för något men det visar sig) B) att hitta en praktikplats, helst innan Måndag annars har jag ca en vecka till på mig innan jag får gå in på plan C) som är Arbetsplatsträning (eller vad det nu heter?)
Just nu sitter jag här och är skit ledsen över att jag fick "kicken" från säsongsjobbet och för att jag alldeles nyss tjafsade med sambon ang. mitt tempo och oförmågan att behålla ett jobb.

Är kluven över hur jag ska göra?! Ett alt. är att kolla med min förra praktikplats (på konditoriet som jag var på innan jag fick säsongsjobbet) och höra om "min plats" fortfarande finns kvar, men känner mig inte helt säker på om det är rätt val? (Sa aldrig direkt något riktigt "Hejdå" när jag slutade där, då jag var sjuk sista dagen o sen hörde jag inte av mig till chefen nåt efteråt, som jag kanske borde ha gjort för att va sjyst o sådär..) så känns lite lustigt att komma tillbaka dit nu.
Alt.2 hitta en annan praktikplats ?
Alt.3 är kanske att ha den där arbetsträningen för att "lära mig att arbeta som riktigt folk",(med tempo!)
(Om man nu lär sig det på en secondhand butik?)
Alt.4 ?