Tack!Grattis!
Vill du berätta åt vilket håll i landet?
Hälsningar nyfiken![]()
Absolut, Västra götaland, Uddevalla mer specifikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Grattis!
Vill du berätta åt vilket håll i landet?
Hälsningar nyfiken![]()
Jag vågar knappt skriva det. Jag har fått jobb![]()
Tack!
Absolut, Västra götaland, Uddevalla mer specifikt.
Grattis! Äntligen var det din tur.Jag vågar knappt skriva det. Jag har fått jobb![]()
Stort grattisJag vågar knappt skriva det. Jag har fått jobb![]()

Jag tänker att om man måste leta reda på sin chefs personliga telefonnummer så har man inte en nära relation till sin chef.
Min chef sa vi skulle ta det när det blev aktuellt. Men eftersom jag inte gick vidare så blev det inte mer än så. Jag har dock mejlat en annan chef och håller tummarna att han vill ställa upp.Jag har ofta hänvisat till mitt privata nr om jag sagt ja till att vara referens, eftersom jag ser det som något utanför min yrkesroll. Men andra kan förstås resonera annorlunda.
Bara för det så lär du bli erbjuden det jobbet ocksåEn till intervju idag. Det känns lite märkligt att det ringer folk om intervjuer när man har fått ett jobb
Ännu märkligare att arbetsförmedlingen och A-kassan kräver att man fortsätter söka jobb som innan - trots att man har ett jobb och bara väntar på att få börja. De lever i en fantasivärld där man tydligen kan få ett jobb för bara några veckor![]()
Haha, ja alltså det är ju lättare att vara bra på intervju om inte allt står och faller med det jobbet... Så det skulle inte förvåna mig.Bara för det så lär du bli erbjuden det jobbet också![]()

Har haft första intervjun/screening med rekryteraren igår, och det verkar som om man får ha med sig sin hund på den arbetsplatsenIntervju bokad imorgon.
Djurskyddshandläggare. Jag är helt chockad, det är en tillsvidareanställning, med provanställning först givetvis. Jag sökte mest för att fylla ut antalet ansökningar till arbetsförmedlingen. Men... Det måste gått rätt bra för mig
Det blir nog kul! Tyvärr helt andra sidan landet jämfört med min man. Men det får vara så ett tag bara.

Wow vad kul, grattis! Jag har en liten dröm om att jobba med just det på myndighet.Djurskyddshandläggare. Jag är helt chockad, det är en tillsvidareanställning, med provanställning först givetvis. Jag sökte mest för att fylla ut antalet ansökningar till arbetsförmedlingen. Men... Det måste gått rätt bra för mig
Det blir nog kul! Tyvärr helt andra sidan landet jämfört med min man. Men det får vara så ett tag bara.
Det lät väldigt lovande, så nu hoppas jag bara att resten rullar på och att allt går i lås.På måndag ska jag ringa och prata med en jag pratat tidigare med, om ett jobb i höst som kommer passa perfekt att kombinera med studier. För jag kom in på programmet jag ville in på![]()