Ja på Nova med. Men hennes hals är kortPå min är halsen på hoodyn alldeles för lång![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja på Nova med. Men hennes hals är kortPå min är halsen på hoodyn alldeles för lång![]()
Min har också kort hals, så inte täckets felJa på Nova med. Men hennes hals är kort![]()
Bring är rätt hopplösa ibland. Jag har också ett som säljaren lämnat in men som bara ligger
Ring och kolla med ombudet så det inte hamnat på fel hylla!Sjukt störigt! Säljaren lämnade in samma dag och paketet är registrerat och ligger som mottaget hos ombudet i appen![]()
Ring och kolla med ombudet så det inte hamnat på fel hylla!
Samma för mitt. Och fått ett käckt meddelande efter 2 dagar att ”Ditt paket med spårningsnr X är snart på väg. Ingen fara, ibland tar det lite tid innan nästa uppdatering syns. Följ paketet i Bring-appen”Sjukt störigt! Säljaren lämnade in samma dag och paketet är registrerat och ligger som mottaget hos ombudet i appen![]()
Bring har satt i system att dra ut på upphämtningarna tror jag. Händer mig i princip varje gång. Så skulle tro de åtminstone från vissa ombud hämtar fåtal gånger per vecka. Men då kan de stå för det och vara öppen med det.Ring och kolla med ombudet så det inte hamnat på fel hylla!
Jag jobbar på ett ombud och det kan hända att paketen ramlar i väg på fel hylla. Och vi kollar givetvis alltid om någon ringer och frågarJag kan tyvärr inte göra något, det är säljaren som måste sköta kontakten vilket hon gjort upprepade gånger, hon vill ju såklart ha sina pengar
Deras ursäkt har varit att de har mycket att göra och att en uppdatering kommer idag eller imorgon vilket är lögn varje gång![]()
Vad för luva har Mini nu?finns det nån flughuva som kompisarna inte får av så enkelt?
Nova går med Rambo hoody och boettluva fäst i täcket, det funkar. Men vill inte dra på mini hoody när det är jättevarmt, vill hellre ha protector eller inget alls, men tror halsen är för kort för att fästa luvan i första spännet.
Men tror hon kommer få ögoninflammation snart för de rann igår![]()
Noll och ingenVad för luva har Mini nu?
Tvätta ögonen med avsvalnat kamomillte. Det har antiseptisk effekt och är snällt mot ögonens slemhinna. Det löser ju inte huvudproblemet, men kan hjälpa den påbörjade infektionen.Noll och ingenför alla dör. Inte plockas av så man kan ta på den igen utan plockas av och lämnas i molekyler. Haft många Shires. Har sprayat med kannibalspray för grisar men funkar inte. Kanske ska testa den riktiga anti-but krämen men då kommer hela hon bli full i den. Kanske värt det om de lämnar luvan.
Hade någon tight modell på nova men den åkte också av.
Förra året gick det bra utan men igår börja det se inte så bra uttog svamp med flugspray runt ögonen, vet inte om det hjälper.
Tack! Jag gjorde rent med nacl igår men så kliar hon på benet igen och flugorna är där.Tvätta ögonen med avsvalnat kamomillte. Det har antiseptisk effekt och är snällt mot ögonens slemhinna. Det löser ju inte huvudproblemet, men kan hjälpa den påbörjade infektionen.
Risken med en som sitter fast är ju det blir skador istället. Är det ögonen framförallt som behöver skydd kanske du kan fläta in flyweiltrådar i luggen? Eller sådan flyweil som kan användas utan grimmaNoll och ingenför alla dör. Inte plockas av så man kan ta på den igen utan plockas av och lämnas i molekyler. Haft många Shires. Har sprayat med kannibalspray för grisar men funkar inte. Kanske ska testa den riktiga anti-but krämen men då kommer hela hon bli full i den. Kanske värt det om de lämnar luvan.
Hade någon tight modell på nova men den åkte också av.
Förra året gick det bra utan men igår börja det se inte så bra uttog svamp med flugspray runt ögonen, vet inte om det hjälper.
Det är ögonen som behöver skydd.Risken med en som sitter fast är ju det blir skador istället. Är det ögonen framförallt som behöver skydd kanske du kan fläta in flyweiltrådar i luggen? Eller sådan flyweil som kan användas utan grimma
Har inga bra förslag på luva när det är kompisarna som tar av tyvärr. Bästa jag kan komma på är shires elastiska med dragkedja. Har du provat den?
Edit. Denna
Visa bifogad fil 187700
Även om sällskap såklart är att föredra så är jag ibland väldigt glad att ponnyn går ensamDet är ögonen som behöver skydd.
Nova har haft den och den satt max ett dygn men kanske går den bra att kladda antibit på tyget.
Funderar på tight grimma med anti bit. Men då kan de kanske fastna när dom ska slakta den och pannbandet sitter inte så bra med kardborre.
Men det blir svalt i veckan, då skulle hon kunna gå med Novas eksemutstyrsel om inte ögat blir bättre snabbt. Det som hänt när hästen dragit i Novas luva är att den blivit hängandes runt halsen på henne. Såklart finns en risk att den fastnar över ögonen men den risken finns med alla huvor.
Eller så får jag försöka fläta dit remsor! Bara han inte drar i dem så hela pannluggen ryker![]()
Grimma ger ju utmärkt grepp för tänder dock. Men kanske de drar i den istället för resten då (Jag testade de flesta lösningar när jag hade klåfingrig unghingst, det är ett elände när de kommit på det är kul att dra)Det är ögonen som behöver skydd.
Nova har haft den och den satt max ett dygn men kanske går den bra att kladda antibit på tyget.
Funderar på tight grimma med anti bit. Men då kan de kanske fastna när dom ska slakta den och pannbandet sitter inte så bra med kardborre.
Men det blir svalt i veckan, då skulle hon kunna gå med Novas eksemutstyrsel om inte ögat blir bättre snabbt. Det som hänt när hästen dragit i Novas luva är att den blivit hängandes runt halsen på henne. Såklart finns en risk att den fastnar över ögonen men den risken finns med alla huvor.
Eller så får jag försöka fläta dit remsor! Bara han inte drar i dem så hela pannluggen ryker![]()
Snällt sällskap är perfekt. Denna har ätit upp mina eksemtäcken, mina luvor. Bitit hål i regntäcken.Även om sällskap såklart är att föredra så är jag ibland väldigt glad att ponnyn går ensam![]()
Jo jag vet och hon är snäll och låter honom säkert bara dra. Kanske om den smakar helvete men då blir hela huvudet fullt också.Grimma ger ju utmärkt grepp för tänder dock. Men kanske de drar i den istället för resten då (Jag testade de flesta lösningar när jag hade klåfingrig unghingst, det är ett elände när de kommit på det är kul att dra)