Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Kristall10 vad är det för mundel? :)
Det är detta, med sötmalm 😊

9A9C92BC-8857-4070-A672-986771F36ABF.jpeg
 
52815498-82006522-11450-1-xtra.jpg


52815498-82006522-11450-xtra.jpg


Köpte detta på SD's outlet. Har ett Eqviptus som extra träns, men tyvärr så sitter näsbandet inte ordentligt så det hamnar på bettet, får tyvärr erkänna att min Pålle har en konstig huvedform som gör att alla träns inte kan passa henne. Har ett OS träns för dressyr, men vill ha ett till för tömkörning och ridningen i skogen etc :)
 
52815498-82006522-11450-1-xtra.jpg


52815498-82006522-11450-xtra.jpg


Köpte detta på SD's outlet. Har ett Eqviptus som extra träns, men tyvärr så sitter näsbandet inte ordentligt så det hamnar på bettet, får tyvärr erkänna att min Pålle har en konstig huvedform som gör att alla träns inte kan passa henne. Har ett OS träns för dressyr, men vill ha ett till för tömkörning och ridningen i skogen etc :)
Nice! Jag handlade också på deras outlet tidigare, också rundsytt med vitt foder på nosgrimman fast ett kandar som jag tagit bort en rem från. Tycker det är fin kvalitet, speciellt för det priset👍
 
Rensade ut och sålde massor av saker och "investerade" i nya fleecetäcke, Horseware regntäcke till unghästarna och nya varma ridkläder till mig själv. Det känns extra bra att ha rensat ut och använt pengarna som jag fick från sakerna som såldes till att köpa de nya sakerna. Mkt nöjd :D
 
Nice! Jag handlade också på deras outlet tidigare, också rundsytt med vitt foder på nosgrimman fast ett kandar som jag tagit bort en rem från. Tycker det är fin kvalitet, speciellt för det priset👍
Har haft produkter från dom tidigare och varit nöjd så kul att höra att andra är super nöjda med deres grejor 😁

Jag tycker ju om man jämför med PS träns som är bra mycket dyrare så får man riktigt bra kvalité för pengarna på outleten 👍
 
Har fått hem både pannbandet från kyro och kentuckyluvan. Båda är sååå fina!
Min häst har långa öron och huvan var precis på gränsen, lite längre öron hade inte skadat men det går. Och den var så himla fin så det måste liksom funka😍😁
 
Beställde hem hööks stallsko corby med stålhätta! Var nedsatt pris så chansade med storlek, får byta i butik annars. Hoppas de ska passa bra! 😃 skönt att köpa ngt man behöver och inte bara villhöver för en gångs skull 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
26
· Visningar
2 296
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 391
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 886
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp